Toon posts:

hp laptop garantie uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 3 maanden oude hp dv6730ed laptop,een lekker laptopje vind ik zelf
t5450
3gb ram
250gb hdd
8400m gs gr. kaart

het enige nadeel is dat er maar 1 jaar garantie opzit,en als er wat kapot gaat na die tijd loopt het al snel uit de hand kwa kosten,ook is zelf repareren veel moeilijker dan een gewone desktop.

nu ben ik eens gaan kijken voor een eventuele garantie uitbreiding via de hp site,dan word ik doorgelinkt naar best2serve,dan kan je 2 jaar extra garantie nemen boven op je standaart garantie (dus 3 jaar totaal) voor 199 euro.

-heeft iemand ervaring met best2serve?

-en is het verstandig om de garantie uit te breiden,ik heb hem toendertijd voor 850 euro in een aanbieding gekocht.

-de laptop word geleverd met vista,xp word officeel niet ondersteund maar heb ik er wel opgezet en werkt heerlijk,herstelpartitie heb ik eraf gegooid (ik heb herstelschijven gemaakt ;) ) ,is dit nog enigzins invloedbaar op de garantie?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:31
Kijk eerst of je hem uberhaupt nog kan uitbreiden. Vaak kan dat alleen binnen 3 maanden na aanschaf oid.

Verwijderd

Topicstarter
volgens hp binnen 6 maanden en geen 3 maanden (gelukkig maar,anders was ik 2 dagen te laat :P )

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Het kan feitelijk binnen het 1e jaar na aankoop mits apparaat niet defect is.
Voor sommige modellen kan je ook 1 jaar bijkopen voor 99 euro.

Best2Serve werkt gewoon in opdracht van HP dus als je een probleem hebt bel je met HP (0900-2020165) of mail je met hp_nl@mail.support.hp.com.

vraag me niet hoe ik dit weet :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Verwijderd

Heb je niet gewoon 1jaar pick-up-en-return garantie en het 2e jaar on-site garantie?

Verwijderd

Topicstarter
op de achterkant van de laptop staat: warranty 1 year

wel leuk om te weten dat ik dan gewoon met hp kan bellen en niet viavia moet :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:31
Je koopt ook altijd garantie uitbreiding bij je laptop fabrikant. Die shop verkoopt je alleen een code die je moet doorgeven waarschijnlijk.
Pagina: 1