Toon posts:

''Close programs to prevent memory loss'' in CoD4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem:

Sinds gisteren krijg ik na ± 15 minuten Call of Duty 4 Multiplayer gespeeld te hebben de melding ''Close programs to prevent memory loss''. Voorheen deed hij het gewoon goed en ik heb niks aan de instellingen veranderd. Als ik CoD4 speel verbruikt mijn PC ± 65% RAM. Als ik geen programma's draai verbruikt hij 40% RAM (Omdat 766 MB gesharet wordt met m'n 8600GT, wat ik eigenlijk niet wil)

Mijn systeem:
Vista Ultimate
Intel Q6600
2x 1GB 677hz RAM
8600GT 512MB

Weet iemand hoe ik deze error kan voorkomen en/of ik minder geheugen met m'n GPU kan delen?

Verwijderd

Zelf al eens proberen te zoeken? Hier kun je dit soort problemen vinden

Misschien ook eens de PMG Beleid doornemen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:51:
Zelf al eens proberen te zoeken? Hier kun je dit soort problemen vinden
Heb ik al gedaan, maar zonder resultaat.
Ook al gedaan..

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
Het is inderdaad niet makkelijk te vinden, maar met 10 minuutjes googlen was ik erachter. Lijkt me dat jij dat ook had moeten kunnen.

Je videokaart ondersteunt Turbocache, wat wil zeggen dat hij een deel van je systeem geheugen kan gebruiken. Aangezien alles wat meer dan de 512MB die al op je kaart zit zou gebruiken toch teveel gevraagd is voor een 8600GT, zou ik deze functie lekker uitzetten. Hier kan je vinden hoe je dat moet doen.

specs

Verwijderd

Topicstarter
Depep schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:47:
Het is inderdaad niet makkelijk te vinden, maar met 10 minuutjes googlen was ik erachter. Lijkt me dat jij dat ook had moeten kunnen.

Je videokaart ondersteunt Turbocache, wat wil zeggen dat hij een deel van je systeem geheugen kan gebruiken. Aangezien alles wat meer dan de 512MB die al op je kaart zit zou gebruiken toch teveel gevraagd is voor een 8600GT, zou ik deze functie lekker uitzetten. Hier kan je vinden hoe je dat moet doen.
Bedankt! Ik was niet bekend met de term Turbocache.
De methode in de link werk niet onder Vista.
Ook heb ik dit al geprobeerd, zonder resultaat:
Try this.

-Open Rivatuner
-Go to the Power Users tab
-Click on the Open Matched Database button. It's one of the little ones on the bottom.
-Find and expand the nVidia...System entry in the list
-Find RMDisableRenderToSysMem and set the value to 1
-Close Rivatuner
-Reboot the computer