Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afwijkende margin zij vs. bovenkant

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 13:36
Beste Tweakers Staff,

Ik heb ditzelfde ook bij de aankondiging als reactie geplaatst, maar daar is toen niet echt op gereageerd.

De nieuwe layout is netjes alleen erger ik me aan één ding. En dat is de afwijkende margin aan de linker- en rechter- kant ten opzichte van de boven- en onder- kant.

Ik heb het even met een afbeelding duidelijk gemaakt.

Browserscherm kleiner gemaakt: Layout ziet er netjes uit.
Afbeeldingslocatie: http://wvstudios.nl/Temp/tweakers1.png

Browserscherm groter/volledig scherm: Layout verhouding ziet er vreemd uit doordat de margin links en rechts groter zijn geworden. Geeft een vreemde indruk
Afbeeldingslocatie: http://wvstudios.nl/Temp/tweakers2.png

En dan heb ik nog een klein schoonheids foutje gevonden. Misschien hoort het zo, maar het viel me op...
Afbeeldingslocatie: http://wvstudios.nl/Temp/tweakers3.png

Zijn er meer mensen die dit gezien hebben, en zich er net als mij een beetje aan ergeren?
Ik vond het in ieder geval een discussie waard...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Kleine titelwijziging :) .

DM!

• Saeverix
Ja sorry, was achteraf niet heel erg duidelijk. Thanks

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
Dat schoonheidsfoutje is idd een foutje gok ik zo.

Die andere niet. Dat is bedoelt voor computers met een lagere resolutie. Dus als je de ruimte hebt, dan geeft t.net de ruimte ook. Heb je die niet? Dan maakt t.net zn layout kleiner zodat je niet hoeft te scrollen.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

GENETX: Dan kan je het nog wel wenselijk vinden dat de marge bovenaan hetzelfde is als die rechts ;) . Alleen ik heb geen idee of dat nou erg mooi zou zijn, ik betwijfel het :) .

DM!

• Saeverix
GENETX schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:01:
Dat schoonheidsfoutje is idd een foutje gok ik zo.

Die andere niet. Dat is bedoelt voor computers met een lagere resolutie. Dus als je de ruimte hebt, dan geeft t.net de ruimte ook. Heb je die niet? Dan maakt t.net zn layout kleiner zodat je niet hoeft te scrollen.
Dat is erg mooi, maar daarvoor is die witte margin niet nodig... Maak dan de Channel knoppen en de header wat langer zodat de margin het zelfde blijft als in afbeelding 1.

Wat ik vind het persoonlijk een beetje slordig staan. Ik vind afbeelding 1 een stuk netter dan afbeelding 2 (Welke je op hoge resolutie en fullscreen hebt) En daar komt bij: het is nutteloze ruimte...

[ Voor 8% gewijzigd door Saeverix op 07-07-2008 13:06 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Tja, ik vind het er ook niet echt mooi uit zien hoor, het kan best zo bedoeld zijn, maar dan stel ik alsnog voor het te wijzigen. Overal dezelfde marge ziet er netter uit. (Dus overal die rand zo maken als in de 1024 px versie)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Geen bug maar by design.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.