Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Zwart vlak

Pagina: 1
Acties:

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57
Hallo,

Ik was net een beetje aan het prutsen met me wallpaper, had een paar mooie gedownload, en die wou ik graag even instellen. Zo gezegd zo gedaan. Alleen, nu heb ik een wallpaper van 1920x1200. Mijn beeldscherm is zelf 1680x1050. Dus het zou makkelijk moeten kunnen. Om de wallpaper helemaal op het beeldscherm te krijgen heb ik via Firefox de optie 'Uittrekken' aangevinkt, waardoor hij helemaal op mijn beeldscherm komt. Maar ineens komen er zwarte vlakken om het scherm heen. Rechts en onder de wallpaper.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/4871cf7d08928/4871cf7ccd961-Naamloos.thumb.jpg

Zelf heb ik nog niks ondernomen om het enigzins op te kunnen lossen, aangezien het ook iets kleins kan zijn wat zo weer terug te zetten is.

Het is bij alle wallpapers zo, dus het is niet alleen deze wallpaper die zwarte balken heeft.

Dus, is hier een oplossing voor?

Xaero

[ Voor 6% gewijzigd door Xaero op 07-07-2008 10:17 ]

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:57
Hmpf, blijbaar is dit de boosdoener. Had het voor de gein geinstalleerd. Na het verwijderen ging het gewoon weer goed..

Dus mag op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door Xaero op 07-07-2008 10:27 ]