Hallo allen,
Aangezien ik nu toch wel een aantal apparaten (Macbook, Pocket PC (PDA), Windows mobile (GSM), Werk MS exchange) heb zie ik de noodzaak van het syncen, zodat ik in ieder geval de contacten en agenda op alles hetzelfde is
Ik ben nog bezig met het uitzoeken wat de beste optie is voor dit alles, alles syncen met een centraal punt (google, plaxo, mobileme, funambol) lijkt me het beste. Voor nu concentreer ik me op het syncen van mac <--> windows mobile / pocket pc
Ik heb deze oplossingen gevonden:
* Missing sync
* Pocket mac
* SyncMate
* Meer?
Nu is mijn vraag, hebben jullie ervaring met deze applicaties, welke is de "beste"?
En met name ben ik benieuwd naar:
Contacten
- worden de groepen ook meegenomen
- foto's
Agenda
- worden meerdere agenda's ondersteund (prive, werk, verjaardag)
- worden afspraak groepen meegenomen?
- 2 weg sync?
groet
Ido
Aangezien ik nu toch wel een aantal apparaten (Macbook, Pocket PC (PDA), Windows mobile (GSM), Werk MS exchange) heb zie ik de noodzaak van het syncen, zodat ik in ieder geval de contacten en agenda op alles hetzelfde is
Ik ben nog bezig met het uitzoeken wat de beste optie is voor dit alles, alles syncen met een centraal punt (google, plaxo, mobileme, funambol) lijkt me het beste. Voor nu concentreer ik me op het syncen van mac <--> windows mobile / pocket pc
Ik heb deze oplossingen gevonden:
* Missing sync
* Pocket mac
* SyncMate
* Meer?
Nu is mijn vraag, hebben jullie ervaring met deze applicaties, welke is de "beste"?
En met name ben ik benieuwd naar:
Contacten
- worden de groepen ook meegenomen
- foto's
Agenda
- worden meerdere agenda's ondersteund (prive, werk, verjaardag)
- worden afspraak groepen meegenomen?
- 2 weg sync?
groet
Ido