Op diverse sites, o.a. alle video's op de site van RTL en RTL Nieuws heb ik problemen met het afspelen van de video's. Vaak zie ik nog wel de voorafgaande reclame-video van 15 a 20 sec., maar daarna begint dus niet de "hoofd" video. Ik heb dit met meerdere links geprobeerd. Ik draai Vista Business SP1 met alle updates geinstalleerd, Mediaplayer 11, Java 6.0 en ik heb zojuist het K-Lite Full Codec pack geinstalleerd, versie 380f. Verder geen enkel probleem met Vista, dus ik heb geen problemen met system files of andere vage klachten... Explorer 7 werkt ook prima, alleen het afspelen van de video's geeft dus problemen. Op mijn laptop met XP doen die filmpjes het trouwens wel, maar ik kan niet terugvinden of ik daar andere dingen geinstalleerd heb...
Overigens heb ik een snelle internet verbinding dus het is geen trage buffering o.i.d...
Waarschijnlijk iets heel lulligs, maar erg frustrerend, dus ik hoop dat iemand dit probleem herkent en een oplossing heeft...
Overigens heb ik een snelle internet verbinding dus het is geen trage buffering o.i.d...
Waarschijnlijk iets heel lulligs, maar erg frustrerend, dus ik hoop dat iemand dit probleem herkent en een oplossing heeft...