Hallo alle lezers, ten eerste bedankt dat jullie de moeite nemen om dit te lezen maar ik heb dus wel een probleem
Ik heb sinds een week een nieuwe PC, mooie Acer, hieronder de specs
Videokaart is een Nvidia geforce 7100 \ Nvidia Nforce 630i (met volgens dx diag 889mb)
Intel Pentium Dual Core CPU E2200 @ 2.20 GHZ
Ram geheugen 1791 MB (misschien door vista dat rare geheugen?)
harde schijf heeft 250 gb ram blablabla
als er meer specs nodig zijn laat het dan even horen, en de pc draait windows Vista home premium 32 bit.
het probleem is dat ik oblivion qua eisen makkelijk zou moeten kunnen hebben spelen, maar zodra ik de instellingen ook maar een beetje fatsoenlijk zet wordt het vreselijk LAG.
De temperetuur van mn pc is prima in orde, laatste patch voor oblivion staat erop en de nieuwste driver voor de GraKa ook.
iemand een idee?
Ik heb sinds een week een nieuwe PC, mooie Acer, hieronder de specs
Videokaart is een Nvidia geforce 7100 \ Nvidia Nforce 630i (met volgens dx diag 889mb)
Intel Pentium Dual Core CPU E2200 @ 2.20 GHZ
Ram geheugen 1791 MB (misschien door vista dat rare geheugen?)
harde schijf heeft 250 gb ram blablabla
als er meer specs nodig zijn laat het dan even horen, en de pc draait windows Vista home premium 32 bit.
het probleem is dat ik oblivion qua eisen makkelijk zou moeten kunnen hebben spelen, maar zodra ik de instellingen ook maar een beetje fatsoenlijk zet wordt het vreselijk LAG.
De temperetuur van mn pc is prima in orde, laatste patch voor oblivion staat erop en de nieuwste driver voor de GraKa ook.
iemand een idee?