[iPod Touch jailbreaken] Image not found

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Topicstarter
Mijn iPod Touch geeft de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://htmlrulezd00d.com/walls/Foto%202.jpg

Hij was gejailbreakt en toen ik heb ik ik geprobeerd nogmaals ZiPhone te draaien. Met al resultaat dit dus. Maar het probleem: ik kan er niks meer mee... De knoppen werken niet, iTunes herkent hem niet evenals ZiPhone...

Tenet ben ik thuis gekomen en was de batterij leeg.. Dus ik opgestart met de usb kabel erin en de Home button ingedrukt. Gelijk kreeg ik het scherm waarin ZiPhone wordt uitgevoerd (een soort van dos/terminal scherm). Aan het einde geeft hij dus de melding dat de Image not found is.

ZiPhone en iTunes geven aan dat ze geen iPod kunnen vinden

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:18
jij gaat toch niet de eerste zijn die z'n touch gesloopt heeft met jailbreaken??
wat als je de aan en uit knop tegelijk inhoud of kan die echt niet meer uit zonder de batterij leeg te laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik weet dat er heel veel unbrick/fix tools zijn uit het tijdperk dat unlocken en jailbreaken nog erg instabiel was, en dit vaker gebeurde. Heb er echter geen ervaring mee, maar google dus naar unbrick tools enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Topicstarter
okay, na 5x dezelfde handeling (aan/uit button en home) doet ie opeens wel restoren...

Waarschijnlijk ben ik jullie nu een kratje bier verplicht vanwege mijn onhandigheid? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ah, dan heb je dus gewoon de twee knopjes niet goed genoeg ingedrukt. Vond het al raar dat het niet werkte ;) Naja, succes er mee en niet nog een keer de kabel eruit trekken tijdens het jailbreaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Topicstarter
Muthas schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:14:
Ah, dan heb je dus gewoon de twee knopjes niet goed genoeg ingedrukt. Vond het al raar dat het niet werkte ;) Naja, succes er mee en niet nog een keer de kabel eruit trekken tijdens het jailbreaken :P
he ik had de kabel er niet uitgetrokken!! :P zo stom ben ik ook weer niet... 8)

Pagina: 1