Bluetooth probleem Asus laptop

Pagina: 1
Acties:

• tankforce
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-01 08:15
Mijn probleem met is het inschakelen van bluetooth op mijn asus F3u. Ik heb windows diverse keren opnieuw geinstalereed maar te ver geefs. Heb de bluetooth drivers van de site gehaald maar die wil helaas niet instaleren terwijl in configuratie scherm de ene keer wel een bluetooth en de andere keer niets... Wie kan mij helpen met dit probleem en zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?
Overigens ik heb wireless console ook geinstaleerd

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Heb je wel de goede drivers? (soms zijn er meer). Heb je uberhaupt bleutooth (eerder gewerkt voor een format oid?) want niet alle Asus laptops hebben het. In ieder geval denk ik dat je Bluetooth aan moet zetten met Wireless Console indien dit mogelijk is.

Probeer ook eens de driver van je CD.

• tankforce
heb de drivers van de cd ook geprobeeerd maar werkt niet,, staat een bluetooth ledje voorop, in de handleiding word ik ook niet wijzer uit ook al ben ik ict'er

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Jup, de F3 heeft een BT ledje, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook BT hebt! Vele Acers hadden ook een schuifje zonder chip er achter. Dat soort dingen zitten gewoon in het design en het is te duur om het er uit te laten. Kijk eens in bij apparaatbeheer of je een BT chip kan vinden zou ik zeggen.

• tankforce
ik heb inmiddels nog een asus laptop, op deze zit wel bluetooth op de sticker staat bij de nieuwe +BT, staat niet bij de andere dus het zit er gewoon niet op