Beste leden van dit forum, al een enige tijd wil ik een surround sound systeem voor het gamen en film kijken. Daarnaast luister ik ook nog geregeld naar muziek. De kamer waar ik het wil plaatsen is tevens mijn slaapkamer. Deze is ongeveer 5 bij 3 meter groot/klein.
Ik heb (nog) geen bank op mijn kamer, wellicht komt die in de toekomst maar momenteel zit ik dus op een stoel achter mijn bureau. Het bureau is versierd met een LG 246WH en een Xbox 360.
Even to the point, de eisen die ik stelde aan een A/V Receiver waren:
Op dit moment beschik ik nog niet over speakers, ik heb een JBL subwoofer van mijn broer gekregen vanwege zijn ruimtegebrek. Ik ben van plan om de speakers tweedehands aan te schaffen.
Deze eisenpakket resulteerde in een Yamaha RX-V663. Voor ongeveer 450 euro te koop bij de webwinkels. Dit is ook wel ongeveer het maximum wat ik er aan wil spenderen. Nu vroeg ik mij af of dit misschien niet een beetje veel van het goede is? Hoelang zal zo'n receiver meegaan? Een jaartje of 5 mag ik toch wel hopen.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen of dit een wijze keus is. Ik sta ook open voor alternatieven
Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal, groeten,
Ronald
Ik heb (nog) geen bank op mijn kamer, wellicht komt die in de toekomst maar momenteel zit ik dus op een stoel achter mijn bureau. Het bureau is versierd met een LG 246WH en een Xbox 360.
Even to the point, de eisen die ik stelde aan een A/V Receiver waren:
- 2*HDMI input (Computer & Xbox 360)
- 2*Optical input (Computer & Xbox 360)
- Minimaal 5.1
Deze eisenpakket resulteerde in een Yamaha RX-V663. Voor ongeveer 450 euro te koop bij de webwinkels. Dit is ook wel ongeveer het maximum wat ik er aan wil spenderen. Nu vroeg ik mij af of dit misschien niet een beetje veel van het goede is? Hoelang zal zo'n receiver meegaan? Een jaartje of 5 mag ik toch wel hopen.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen of dit een wijze keus is. Ik sta ook open voor alternatieven
Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal, groeten,
Ronald