Toon posts:

[iPod Touch] Witte puntjes op het scherm?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SNAPT IEMAND DIT?

Ik heb nu voor de 2e keer de 32 GB touch van mediamarkt, had mij eerste al gerolen voor een nieuwe.. want er zaten kleine witte puntjes in het scherm? Geen pixels maar kleine puntjes. De medewerker zag het na lang kijken, en snapte dat het irritant was bij video's, foto's en het gebruik van de peperdure speler. Nu zitten er WEER een stuk of 10 duidelijke (witte!) puntjes in het scherm? Moet ik terug gaan voor nieuwe, of een bon of contant terugnemen..

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Wat jij wil; wil je een werkende iPod, dan kies je een nieuwe, wil je dat niet, dan kies je voor geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:29
Was de iPod wel ingeseald?
De doos?, zit ook een folie over het scherm, zat die er ook op?
Zoniet dan klopt er idd iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het was allemaal gesealed. 2 soorten hoesjes over de ipod en ook over de doos. Wel bij mijn eerste ipod zat er geen plakkertje over scherm?!

Ik wil echt die touch hebben, voor reizen etc. Dus ik kan voor een 3e gaan, wie weet? 3 keer is scheepsrecht. Zoniet, dan vraag ik na die 3e mijn geld terug op de manier die de mediamakr gebruikt.

Maar niemand bekend met het probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:24:
het was allemaal gesealed. 2 soorten hoesjes over de ipod en ook over de doos. Wel bij mijn eerste ipod zat er geen plakkertje over scherm?!

Ik wil echt die touch hebben, voor reizen etc. Dus ik kan voor een 3e gaan, wie weet? 3 keer is scheepsrecht. Zoniet, dan vraag ik na die 3e mijn geld terug op de manier die de mediamakr gebruikt.

Maar niemand bekend met het probleem?
Volgens mij hebben bijna alle schermen last van echt hele kleine witte puntjes. Ik heb nog geen touch gezien die het niet heeft. Maar het valt ook eigenlijk niet op.
Ik heb ook mijn 2e Touch vrij vlot gekregen, maar deze heeft het ook en heb me erbij neergelegd. Ik zie het ook niet eens om eerlijk te zijn. Alleen als ik echt heel goed kijk. Maar dat doe je niet bij gebruik.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:40

Nietzman

Woei!

Gerolen? :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:08
Misschien worden ze daarom wel met een aanbieding aangeboden :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
woutehhh, welkom op GoT :w

Je mag het capslock gebruik achterwege laten. Dat wordt namelijk beschouwd als schreeuwen en we lezen je verhaal anders ook wel ;). Let verder ook op Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007). Zo is het bijv. handig om het probleem al in de topictitel goed te omschrijven, zodat meer mensen een idee krijgen wat er in het topic staat en je misschien kunnen helpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Zijn dit niet de puntjes van het touch scherm?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb totaal 3 touches gehad, sommige puntjes vallen inderdaad niet op Alleen had ik last van enkele grote stuck pixels. Dat is gewoon irritant.

Sta nu voor een raadsel, wil best nog een touch kopen in een andere winkel zoals ifactors, die doen alleen dom qua omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

serieus; zou daarom die "uitverkoop" of "massale Ipod aanbieding" zijn, omdat het dus gewoon de dode pixel ipods zijn die apple normaal gesproken niet kwijt raakt......ozu best kunnen eigenlijk, want ook Apple heeft geen foutloze schermen en krijgt ze aan de straat stenen niet kwijt.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet het niet, ze zijn nu gewoon weer 460 euro, dus het zelfde aantal ipods ligt er nog..

Heb me geld wel terug gekregen.. maar weet dus niet of andere touches te vertrouwen zijn of heb ik ongeluk? :P

// mijn 2e ipod van mediamarkt had een sterrenhemel aan stuck pixels, verschillende soorten en maten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 22:26
Zou Apple nou echt de minder goede exemplaren goedkoper aanbieden aan grote ketens? Ik weet het niet. Lijkt me geen goede reclame, ook voor Apple. Mijn touch komt van de online store en geeft geen witte puntjes, althans niet als ze niet wit moeten zijn :)
Het is trouwens mijn derde uit de online store. De eerste leek meer te ghosten en de tweede had ook iets, vastlopen ofzo. Geen van allen had problemen met witte puntjes echter. Heb 'm wel vrij snel na de introductie gekocht, deze is alweer een half jaar oud ofzo.

@ts : waarom heb je niet nog een keer gerolen? Nu moet je meer dokken om dezelfde iPod weer te halen.

[ Voor 18% gewijzigd door Dancing_Animal op 08-07-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:09:
SNAPT IEMAND DIT?

Ik heb nu voor de 2e keer de 32 GB touch van mediamarkt, had mij eerste al gerolen voor een nieuwe.. want er zaten kleine witte puntjes in het scherm? Geen pixels maar kleine puntjes. De medewerker zag het na lang kijken, en snapte dat het irritant was bij video's, foto's en het gebruik van de peperdure speler. Nu zitten er WEER een stuk of 10 duidelijke (witte!) puntjes in het scherm? Moet ik terug gaan voor nieuwe, of een bon of contant terugnemen..

Wat vinden jullie?
omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

T60P Widescreen

Pagina: 1