Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
zie titel,
ik heb xp net opnieuw geinstaleerd op mijn nieuwe pc, nou heb ik net windows sp3 geinstaleerd en een aantal programma's(itunes, xfire en firefox)
hierna wou ik op MS update voor nieuwe updates alles ging zoals normaal, opties geselecteerd op instaleren druken alles normaal todat de updates geinstaleerd moeten worden toen kreeg ik direct het bericht dat alle updates mislukt waren.
hetzelfde heb ik nog een paar keer geprobeerd steeds met hetzelfde resultaat.
hierna heb ik geprobeert om msn te instalere dit ging hetzelfde downloaden oke maar bij het instaleren gaat het fout net als bij windows update gaat ie van downloaden gelijk naar instalatie mislukt.
net heb ik wmp11 gedownload en ginstaleerd via een .exe dit werkte zoals het hoort
wat zou het probleem zijn? het zit niet in windows installer denk ik want dan zou ie7 en wmp11 waarschijnlijk ook niet geinstaleerd kunnen worden wat me wel gelukt is.

Xp home sp3
E8400@stock
9800gtx

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Ga eens naar programma's installeren/wijzigen en verwijder msinstaller 3.1 . Dit is waarschijnlijk de boosdoener :). En je bent niet de enige met dit probleem. Er heeft vandaag al iemand het zelfde probleem gepost dus eerst nog eventjes zoeken misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
die staat er niet tussen ;)
en ik heb net acronis true geinsateeld met behulp van installer 3.1 zonder enig probleem
dus dat werkt gewoon, en ik heb zoek gebruikt maar dat waren posts met problemen waar installer het niet doet hier werk het wel(of half)

[ Voor 37% gewijzigd door naaitsab op 06-07-2008 17:27 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Post eens een screenshot van de onderdelen :). Ik heb het probleem zelf gehad maar ik weet niet meer wat ik heb moeten deïnstalleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Het enigste buiten de door mij geinstaleerde programma's om is het kopje service pack 3 welke ik net ge-deinstaleerd heb om het nogmaals te proberen

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Download windows Live messenger dan is opnieuw en probeer het nog eens.
Als je een fout krijgt kijk dan even in de eventlog.
En post die hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
naaitsab schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:37:
Het enigste buiten de door mij geinstaleerde programma's om is het kopje service pack 3 welke ik net ge-deinstaleerd heb om het nogmaals te proberen
Ik heb dezelfde miserie gehad :+ . Kijk eens wat er buiten SP3 nog geinstalleerd is/wordt ... en kijk idd eens in je eventviewer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
na de deinstallatie van sp3 werkt MS update weer :>
voor msn had ik installer 3.1 nodig welke zo klaar is dus zo te zien lag het aan sp3

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
naaitsab schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:50:
na de deinstallatie van sp3 werkt MS update weer :>
voor msn had ik installer 3.1 nodig welke zo klaar is dus zo te zien lag het aan sp3
Moest ik jou zijn zou ik nu een herstelpunt maken en SP3 opnieuw installeren. Als het weer fout gaat (eenvoudig te testen door 1 update te deïnstalleren en opnieuw proberen te installeren) kan je dan snel terug naar de "oude" staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
misterdoom schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:58:
[...]

Moest ik jou zijn zou ik nu een herstelpunt maken en SP3 opnieuw installeren. Als het weer fout gaat (eenvoudig te testen door 1 update te deïnstalleren en opnieuw proberen te installeren) kan je dan snel terug naar de "oude" staat
werkt dat dan echt? die meuk heeft in het verleden bij mij niks uitgehaald.
even een vraagje weet je toevalig een goed programma om buiten een OS om een image van een schijf te make en deze terug te zetten?
voor me ouwe pc gebruikte in hiren boot cd 9.5 maar die pakt ie niet meer fout bij het laden van de drivers ofzo :(

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
naaitsab schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:00:
[...]

werkt dat dan echt? die meuk heeft in het verleden bij mij niks uitgehaald.
even een vraagje weet je toevalig een goed programma om buiten een OS om een image van een schijf te make en deze terug te zetten?
voor me ouwe pc gebruikte in hiren boot cd 9.5 maar die pakt ie niet meer fout bij het laden van de drivers ofzo :(
Acronis True Image 11 is goed of Norton Ghost

En Systeemherstel werk wel echt ;) (je moet wel het juiste herstelpunt nemen)

[ Voor 85% gewijzigd door Death1ord op 06-07-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Net stop WuAuServ
regsvr32 wuapi.dll
regsvr32 wuaueng.dll
regsvr32 atl.dll
regsvr32 wucltui.dll
regsvr32 wups.dll
Net start WuAuServ

Stop deze commando's in een batchfile en je kunt weer normaal updaten nadat je SP3 hebt geinstalleerd en hierna deze batchfile draait. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ossenaar op 06-07-2008 18:13 ]

De kick van Electric!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ossenaar schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:12:
Net stop WuAuServ
regsvr32 wuapi.dll
regsvr32 wuaueng.dll
regsvr32 atl.dll
regsvr32 wucltui.dll
regsvr32 wups.dll
Net start WuAuServ

Stop deze commando's in een batchfile en je kunt weer normaal updaten nadat je SP3 hebt geinstalleerd en hierna deze batchfile draait. :)
Wat houd dit allemaal in? is voor mij allemaal hocus spocus :?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

naaitsab schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:38:
[...]

Wat houd dit allemaal in? is voor mij allemaal hocus spocus :?
Ach, het stop een service, registreert een aantal dll's opnieuw, en start die service opnieuw.

Wat is daar nu hocus spocus aan? :P

Dus ge opent kladblok, je plakt die tekst er in, en je slaat het op als "hulp.bat" . (MET de quotes!!!!!!!!!!!)

En daarna voer je het uit :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
En als laatst kun je dit proberen - ik had namelijk hetzelfde probleem- :
Windows opnieuw installeren | automatische updates uitzetten | Windows update opstarten | klikken op aangepast | Klikken op zoeken naar overige updates | dan installeert ie 90 updates ofzo | hierna kun je wel SP3 installeren.

Ik heb het ook geprobeerd met systeemherstel, dit werkte niet. Van bovenstaande post zou ik niks kunnen zeggen.

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Meijuh1 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:50:
En als laatst kun je dit proberen - ik had namelijk hetzelfde probleem- :
Windows opnieuw installeren | automatische updates uitzetten | Windows update opstarten | klikken op aangepast | Klikken op zoeken naar overige updates | dan installeert ie 90 updates ofzo | hierna kun je wel SP3 installeren.

Ik heb het ook geprobeerd met systeemherstel, dit werkte niet. Van bovenstaande post zou ik niks kunnen zeggen.
Dit ben ik nu ook aan het doen heb net 95 updates geinstalleerd, morgen gaat sp3 eroverheen en mocht update dan niet werken dan probeer ik die .bat eventjes

if (!coffee) {
Work = false; }

Pagina: 1