Toon posts:

Geen verbinding bepaalde plek in huis [Wireless]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vanochtend viel me internet opeens uit. Ik ben toen naar boven gegaan met me laptop, en daar had ik weer verbinding. Het bleek dus dat ik alleen in mijn kamer geen verbinding heb met internet. Hij verbind met mijn linksys, en na 2 seconden valt hij weer uit, daarna verbind hij weer, valt hij weer uit. etc.

Ik heb Windows Vista op mijn laptop. Ik heb al opnieuw gestart, router gereboot. Ik heb een Linksys WAG300N

Hoe kan het dat ik alleen in mijn kamer geen verbinding heb?

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:00
Iemand die op hetzelfde kanaal Wireless heeft gezet en het signaal sterker is in op één plek dan op de andere plek. Probeer eens van kanaal te wisselen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik niet op een of andere manier zijn wireless niet bij mij laptop aan laten komen, dat mijn laptop voor mijn Linksys kiest en niet voor die Sitecom, want ik krijg niet uitgevogeld hoe ik van kanaal moet veranderen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:17:
Kan ik niet op een of andere manier zijn wireless niet bij mij laptop aan laten komen, dat mijn laptop voor mijn Linksys kiest en niet voor die Sitecom, want ik krijg niet uitgevogeld hoe ik van kanaal moet veranderen
Wat heb je dan geprobeerd? Max 14 minuten is niet echt veel inzet :) . Je zult in de setup van de Linksys bij het wireless menu moeten gaan kijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hoe je je router op een ander kanaal kan instellen staat vast wel in de handleiding ;)

Verder zou je ook nog even kunnen proberen of het helpt om de antenne('s) van je router wat anders te draaien.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:20:
[...]

Wat heb je dan geprobeerd? Max 14 minuten is niet echt veel inzet :) . Je zult in de setup van de Linksys bij het wireless menu moeten gaan kijken.
Ik had het ook al geprobeerd voordat ik dit topic opende :p

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:22:
Ik had het ook al geprobeerd voordat ik dit topic opende :p
Maar wat heb je dan precies al geprobeerd, en waar in het menu? Geen helderzienden hier. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Radio band veranderd (Stond op 'Wide - 40Mhz', die had ik veranderd in 'Standard - 20Mhz') Daarna ook nog geprobeerd om de Wide Channel te veranderen, ik kan kiezen uit 3 - 9 , hij stond op 6, die had ik veranderd in 7. Standard Channel ook nog is veranderd, daar kan ik kiezen uit: '4 - 2.427GHz' en tussen '8 - 2.447GHz'. Het helpte niet.

Dit staat in die Basis Wireless Settings

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 14:34 ]

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Of gewoon slecht signaal

• redfox314
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-03 10:17
lijkt me dat je in een blind spot van de antenne zit. Voor het beste signaal zorg dat de (denkbeeldige) loodlijn op je antenne door je kamer gaat.
Pagina: 1