Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik ben de trotse bezitter van een HTC P4350. Nu wil ik hem echter voor een lange tocht in de auto kunnen opladen. Echter vind ik op websites alleen dure van 35,- euro om de HTC via de sigarettenplug op te laden. Op eBay vind ik juist weer hele goedkope van 3 euro bijvoorbeeld. Ik snap best dat een dure misschien van betere kwaliteit is, maar maakt het voor het opladen nou echt uit? De sigarettenplug zelf geeft toch al een stabiel voltage? Wat denken jullie er van, of hebben jullie ervaring met goedkope laders?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 20:49
HTC p4350 maakt gebruik van de zogenaamde extUSB poort, een aangepaste poort van HTC met een dedicated audiopin. Verder is het eigenlijk hetzelfde als een mini USB aansluiting. Dus je kunt eigenlijk gewoon een miniUSB car charger gebruiken. (vandaar dat ze op eBay zo goedkoop zijn, ze kunnen mini USB aansluitingen gebruiken ipv een speciale extUSB poort.)

Wat wel belangrijk is , is de output van de adapter. Let hierbij dat die overeen komt met de oplader, namelijk 5V, 1A geloof ik..

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ja klopt, het ging me ook meer om de spanning. Stel ik heb een cheap ass die 5volt geeft dan werkt het ook gewoon lijkt me? Wat is de meerwaarde van een duurdere. Miniusb past ook gewoon in ExtUSB dat is het probleem niet. Wat gebruiken jullie zelf? Zo'n dure editie van 35 euro?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Ik gebruik zelf gewoon een goedkope sigarettenaansteker -> USB trafo met een verloopkabeltje naar mini-USB. Werkt perfect en is niet duur :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

http://www.alternate.nl/h...at1=059&cat2=000&cat3=001

ik gebruik deze, ook handig voor mobiel van vriend(in), ipod, psp etc :)

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Hey dat is idd ook best een overweging. Maar trust werkt dus ook prima? Dan zal zo'n 2 euro ding ook wel werken :).

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

MsG schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:58:
Hey dat is idd ook best een overweging. Maar trust werkt dus ook prima? Dan zal zo'n 2 euro ding ook wel werken :).
nou ja, na gebruik van de trust doet mijn htc het nog steeds..dus denk dat het wel goed zit ;)

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Inmiddels zoek ik weer zoiets maar dan voor mn iPhone. Echter omdat ik vaak wissel van apparatuur leek me een universele USB lader ook wel handig: http://cgi.ebay.nl/USB-Ca....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1399|293%3A1|294%3A50#ebayphotohosting

Weet iemand of dit inderdaad nog steeds allemaal veilig is? Ik lees wel eens spookverhalen over doorgebrande apparaten. Is een duurdere echt beter?

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Uhm, dat hele verhaal van usb is usb klopt dus niet helemaal.

Hoe het precies helemaal zat weet ik niet meer, maar met een niet originele lader laden de meeste HTC's niet goed op. HTC's pakken namelijk maar 500mah tenzei er een (normaal) ongebruikt pinnetje is doorverbonden. Zo ging mijn tytn2 langzaam op terwijl er een 2mah tomtom lader aan hing.
Nu de originele lader van HTC en hij laad daadwerkelijk bij.
Een ipod laad daarintegen weer niet op van de HTC lader.

I, for one, like Roman numerals

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Dat komt door de eind aansluiting, maar nu wil ik dus een autoplug die gewoon een usb poort heeft,waar je dan weer de specifieke device kabels in kan prikken.

Pagina: 1