Na een plotseling overlijden van mijn beminde harde schijf, was ik gedwongen om mijn systeem opnieuw te installeren. Over het algemeen een kleine moeite, maar ditmaal is er toch echt iets misgegaan. Het gaat om het volgende: aangezien ik op een studentenkamer woon, heb ik zowel een PC als TV in dezelfde ruimte. Deze heb ik dan ook op elkaar aangesloten, zodat ik (o.a.) mijn wekelijkse dosis Top Gear niet vanuit mijn bureaustoel hoef te kijken. Na de installatie van Windows op mijn nieuwe HDD, doet mijn TV-out nogal raar.
Na heel wat geexperimenteer (en gevloek), ben ik erachter dat mijn televisie het wel doet wanneer ik opstart, maar niet zodra ik op de windows desktop kom. Na nog wat meer geexperimenteer (en nog meer gevloek), blijkt dat het afhankelijk is van de stand van de televisie: op Dualview doet ie het niet (resultaat: zwart-witte lijntjes in een sneeuwstorm), en op Clone doet ie het wel. Ik heb de nieuwste nVidia drivers voor mijn Geforce 6600, en ook het gebruik TV-Tool mocht niet baten. Heeft iemand een idee?
Na heel wat geexperimenteer (en gevloek), ben ik erachter dat mijn televisie het wel doet wanneer ik opstart, maar niet zodra ik op de windows desktop kom. Na nog wat meer geexperimenteer (en nog meer gevloek), blijkt dat het afhankelijk is van de stand van de televisie: op Dualview doet ie het niet (resultaat: zwart-witte lijntjes in een sneeuwstorm), en op Clone doet ie het wel. Ik heb de nieuwste nVidia drivers voor mijn Geforce 6600, en ook het gebruik TV-Tool mocht niet baten. Heeft iemand een idee?
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs