Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Binnenkort lig ik een tijdje in het ziekenhuis en wil daarvoor een goedkope mp4 speler om muziek te luisteren en wat filmpjes bekijken. Inmiddels zijn er nog 3 keuzes over:

Philips SA3045
Ricatech RC-2405
Creative Zen V Plus

Wat ik nodig heb is een speler die FM radio heeft en zo ver mogelijk normale video formaten ondersteund. Alle 3 de modellen hebben FM, ook alle 3 een video functie. Alleen staan hier de formaten niet duidelijk bij. Alleen bij de Ricatech staat dat hij AMV ondersteund. Is dit een goed gangbaar formaat en zijn hier bestanden makkelijk naar te converteren?
Bij de Creative en Philips staan geen formaten die ondersteund worden en kan deze ook nergens vinden. Weet iemand deze en hebben deze formaten dan meer voordelen dan AMV?

Ook al ken ik het formaat AMV niet, toch neig ik richting de Ricotech. Deze is namelijk uitbreidbaar met mini-sd en heeft een groot display. Mocht AMV echter een rotformaat zijn waar niks naar te converteren is, dan moet ik een andere keuze maken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort "wat moet ik kopen"-topics zijn op GoT niet gewenst. We verwachten dat je als Tweaker zelf een keus kan maken. Daarnaast staat er volgens mij vrij duidelijk op de site van Dixons dat de Philips-speler .smv ondersteund. Met Google is daar voldoende over te vinden mbt de converteermogelijkheden. Zelfde geldt voor .amv. Daarnaast zal er ook ongetwijfeld wel software bijgeleverd worden. Wat de Zen V Plus ondersteund staat gewoon op de Creative US site.
Allemaal vrij makkelijk te vinden met Google. Daarnaast is dit dus een kwestie van gewoon zelf kiezen.

Dit topic is gesloten.