[PC]Ongedefinieerde crash Supreme Commander Forged Alliance

Pagina: 1
Acties:

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 18:53
Hallo mensen,

Het probleem is als volgt: Na de installatie van Supreme Commander Forged Alliance kan het spel niet opstarten. Ik krijg geen laadscherm, geen foutmelding, helemaal niets. Als ik de autorun vanaf de CD probeer, krijg ik de volgende foutmelding:
In Launches or Installs Supreme Commander is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
De gewone Supreme Commander doet het wel, maar voor zover ik weet zijn beide spellen Stand-Alone, dus dat betekend volgens mij niets.

De drivers van alle onderdelen van de laptop zijn nieuw, nog geen 2 weken oud. Herinstallatie van Forged Alliance heeft ook niets geholpen, dit heb ik 4 keer geprobeerd.

Laptop Specs voldoen. Het spel heeft eerder gedraait, toen Vista nog op de laptop stond. Aangezien Vista grafisch meer vraagt dan XP, kan dit bijna het probleem niet zijn.

Wat wel opvalt: na het draaien van een programma, voegt windows XP dat automatisch toe aan het startmenu. Na een poging Forged Alliance te runnen, verschijnt hier wel het Forged Alliance icoontje, maar met de tekst "Safe Mode" erachter. Is dit een bekende fout? Zo ja, wat is hier aan de hand?

Verdere ideeën, tips, en suggesties worden zeer op prijs gesteld!

Groet'n

Buran