Toon posts:

Geluids probleem Samsung le32s8 LCD-TV.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een probleem met het geluid van mijn Samsung le32s8 LCD-TV.
De tv is aangesloten met een tulp kabel (rood/zwart) op de Stereo.
Het probleem is nu dat het geluid het niet meer doet, tenzij ik de stereo op 100% hoor ik heel in de verte het geluid van de tv. Met de stereo is niets mis, deze speelt radio, cd's en tapes af op het juiste geluids niveau zoals altijd.
Ook heb ik de hoofdtelefoon aansluiting getest (van de tv) en ook deze heeft dit zelfde probleem, op normaal geluids niveau hoor ik niets behalve bij 100% volume is er in de verte het geluid te horen.
Ook heb ik de DVD speler rechtstreeks op de Stereo aangesloten, dan klopt het geluids volume wel, dus ik ben er zeker van dat het probleem bij de tv zelf ligt.
Hopellijk heeft iemand een idee of oplossing voor dit vervelende probleem.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle reacties, ik heb het probleem dus maar zelf opgelost (zal je zien dat er nu wel iemand hier op reageert lol)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:15:
bedankt voor alle reacties, ik heb het probleem dus maar zelf opgelost (zal je zien dat er nu wel iemand hier op reageert lol)
Ja want we willen graag je oplossing weten zodat andere mensen die ook en probleem hebben dit kunnen lezen.

• jGS
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-11-2025

jGS

egoïstische rukker!!! Gooi die kerel hier af.