Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Opendir met een jasje

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
Ik vraag me af of er zoiets bestaat als een soort van themes/applicaties/scripts om je open dir vorm te geven. Ik vind de standaard apache open dir nogal saai en onze klant houdt er ook niet zo van. Onze klanten gebruiken het door bepaalde bestanden te kunnen downloaden.

Als ik met google zoek op "open dir" en "nice" kom ik niet veel verder maar op hele andere sites terecht.

Kan iemand me een richting geven waar ik kan zoeken?

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Met php is het een kwestie van 10 regels code. Maar ook de standaard Apache look kun je volgens mij veranderen. Zou je even in de apache docs moeten kijken.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Niet met apache, maar met php: http://hompus.nl/xpindex/ :)

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het kan met Apache, maar dan moet wel de autoindex module geïnstalleerd zijn:
Modifying an Auto-Indexed File List to Match your Site's Design

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...? en toch ook wel een gevalletje scriptrequest.
Zoeken kun je prima zelf, en in de devschuur (waar WEB een onderdeel van is) hebben we het over zélf maken, niet 'lenen' van anderen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.