• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:41

jefjef

learning by doing

Topicstarter
In 2006 was het ongeveer de laatste keer dat ik BF2 speelde onde de nick [GoT]Pizzadoos (als boordshutter van Talman_NL de meeste kills ooit gehaald (voor mij dan ;) )

Nu wil ik weer gaan spelen en eigenlijk ook met de de uitbreidingen die ik toen had aangeschaft maar de exe bestanden heb ik niet meer en via ea.com kan ik ze ook niet meer downloaden omdat het te lang geleden was...

Weet iemand hoe ik aan die bestanden kan komen?
het gaat dus om de uitbreidingen Armored Fury en Euroforce...

ps en als iemand nog leuke NL servers weet waar vroegere GoT ters nog spelen hou ik me ook wel aanbevolen. Laatste wat ik nog weet is er toen een [HuT] fractie is ontstaan maar volgens bestaat die ook al niet meer...

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:04
Heb je de product codes nog wel? Dan zou je ze via "de bekende wegen" (;)) binnen kunnen halen. Anders kun je bij CD-WOW een heel pakket met BF2 en alle expansie's bestellen.

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Heej,

Productcodes heb ik dus niet meer....
Denk maar dat ik moet gaan uitwijken naar cd wow of zo..

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:04
Heb je EA al geprobeerd te mailen? Wie weet kunnen ze je gewoon verder helpen. Verder gebruikt EA tegenwoordig een download manager voor de shop en updates, probeer daarmee eens in te loggen op je EA account.

• jefjef

jefjef

learning by doing

Topicstarter
Het werkt dank je!!!!!!!!!!!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-12 00:56

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

jefjef schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:31:
Laatste wat ik nog weet is er toen een [HuT] fractie is ontstaan maar volgens bestaat die ook al niet meer...
Check je mailbox

Verwijderd

Zelf speel ik geen BF2 meer, heb er genoeg van gehad. Maar waar ik de laatste 2 jaar zeer veel plezier aan heb beleefd is Project Reality. Is een zeer uitgebreide mod die het een stuk realistischer maakt (en voor mij persoonlijk is dat leuker) waarin ook de helis, vliegtuigen, tanks maar ok de gewone grondsoldaat alleen maar zijn sterkten kan uitspelen als je in goede teams/squads speelt.

Dus kijk er eens naar, www.realitymod.com
Pagina: 1