Beste mede tweakers,
Ik had een werkende computer bestaand uit,
k9agm3 mobo van msi
1 gb corsair geheugen ddr2
80 gb schijf maxtor
amd 4600 am2 dual core
videokaart nvidia 6800 xfx 256 mb
300 watt voeding.
dvd spelertje
Het probleem is de computer wil niet meer opstarten. Er zat eerst een 80 gb harde schijf met deze harde schijf werkte de computer met windows xp. Maar de bios scherm bleef heel lang hangen met het opstarten van de computer ongeveer 3 minuten. Dus ik had er een sata harde schijf op gehangen en deze harde schijf lade wel in 1 x door zonder probleem.
Dus ik wou windows vista instaleren hij vond de harde schijf, toen ik hem wou formateren zei die op een gegeven moment dat die harde schijf niet meer kon vinden.
Na een reboot gedaan te hebben op te proberen om de instalatie opnieuw te doen gaf de computer geen beeld meer.
Wat ik allemaal geprobeerd heb is:
bios gereset
andere videokaart
onboard videokaart
ander geheugen
andere hdd
andere voeding corsair 520 watt.
Dit heeft allemaal niet geholpen.
Ik denk zelf dat het komt doordat me broer de printplaatjes van 2 hdd's heeft verwisseld. wel van de zelfde merk (maxtor). Maar dat kan ook niet het geval zijn .
Als iemand mij kan vertellen wat het kan zijn tnx alvast,
btw alle onderdelen zijn nieuw. Behalve de hdd niet.
Ik had een werkende computer bestaand uit,
k9agm3 mobo van msi
1 gb corsair geheugen ddr2
80 gb schijf maxtor
amd 4600 am2 dual core
videokaart nvidia 6800 xfx 256 mb
300 watt voeding.
dvd spelertje
Het probleem is de computer wil niet meer opstarten. Er zat eerst een 80 gb harde schijf met deze harde schijf werkte de computer met windows xp. Maar de bios scherm bleef heel lang hangen met het opstarten van de computer ongeveer 3 minuten. Dus ik had er een sata harde schijf op gehangen en deze harde schijf lade wel in 1 x door zonder probleem.
Dus ik wou windows vista instaleren hij vond de harde schijf, toen ik hem wou formateren zei die op een gegeven moment dat die harde schijf niet meer kon vinden.
Na een reboot gedaan te hebben op te proberen om de instalatie opnieuw te doen gaf de computer geen beeld meer.
Wat ik allemaal geprobeerd heb is:
bios gereset
andere videokaart
onboard videokaart
ander geheugen
andere hdd
andere voeding corsair 520 watt.
Dit heeft allemaal niet geholpen.
Ik denk zelf dat het komt doordat me broer de printplaatjes van 2 hdd's heeft verwisseld. wel van de zelfde merk (maxtor). Maar dat kan ook niet het geval zijn .
Als iemand mij kan vertellen wat het kan zijn tnx alvast,
btw alle onderdelen zijn nieuw. Behalve de hdd niet.