Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

huisstijl- en documentautomatisering software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een softwarepakket voor mijn huisstijl.
Hierin wil ik graag de logo's vastleggen, lettertypes standaard sjablonen etc.
Het pakket moet compatibel zijn met Word, Excel, Powerpoint, Outlook.

Nu heb ik gezocht na zulke pakketten maar die zijn allemaal nederlands talig en erg eenvoudig.
Ik zou graag horen van mensen die z'n programma gebruiken en het liefst een bekend programma of engels talig.

Ik ben helemaal op de kleine bedrijven afgeknapt vaak slechte support en weinig informatie op internet over het software pakket te vinden etc.

Heeft iemand tips?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Met Word kan je overigens prima een huisstijl maken, en met Outlook kan dat ook. Waarom zou je iets zoeken wat dat kan, als je bestaande software het al kan?

[ Voor 22% gewijzigd door RaZ op 05-07-2008 20:52 ]

Ey!! Macarena \o/

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
De Ts wilt het denk ik geautomatiseerd hebben.

Voor alleen huisstijl kan je is kijken naar word icm een Sql/acces koppeling waarmee je een Default document maakt en daar de images en teksten uit de DB haalt ?

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 10:57
Kijk eens bij de ads op deze pagina.

Misschien moet je wat duidelijker aangeven wat je wilt en waarin al die kleine bedrijven tekort schieten. Zo is het een beetje pakketten roepen en hopen dat het voldoet cq. nog niet door je is afgeschoten.

De software die je noemt kan prima met sjablonen omgaan dus zo kun je je huisstijl al vrijwel automatisch gebruiken. Blijkbaar is dat niet genoeg voor je.

[ Voor 24% gewijzigd door xtra op 05-07-2008 21:01 ]