ik heb zo een pinnacle dvb t stick gekocht, maar ik kan de bojgeleverde software niet instaleren, krijg de melding kan userpad niet vinden, ik gbruik vista basic, weet iemand een hoe ik dit kan oplossen of meschien dat er andere software is die wel werkt ?
Verwijderd
Altijd fijn die hardcoded paden in software, kijk eens of je op de site van Pinnacle een update kunt vinden.
Hij zal wel proberen een map aan te maken in c:\Documents and Settings
Hij zal wel proberen een map aan te maken in c:\Documents and Settings
ik heb daar al gekeken maar er zit niks tussen voor vista basic tussen graag meer suggesties
, je hebt wel gelijk dat ie een map probeert aan te maken
, je hebt wel gelijk dat ie een map probeert aan te maken
ik heb een Pinnacle hybrid pro stick en de 4.7 versie van PCTV prog. doet het op vista home premium, maar 4.9 niet. Welke versie heeft u?
[ Voor 4% gewijzigd door Eim op 06-07-2008 16:39 . Reden: link edit ]
ik heb vista basic, heb de pinnacle dvb t stick solo ! maar weet iemand hoe ik dit werkend kan krijgen, heb media portal geinstalleerd en hij scant wel kanalen, maar als ik dan tv wil kijken staat er COULD NOT CONNECT TO TV SERVER OR DATABASE meschien dat iemand weet hoe ik dat kan oplossen ?
Ik denk hij bedoelt dat je geen kanaallijst heb opgeslagen....Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:46:
COULD NOT CONNECT TO TV SERVER OR DATABASE
Dus je moet scannen naar kanalen, en dan die naar een apart vakje verslepen, daar worden ze opgeslagen!!! (in de standaard pinnacle software is het zo)
Pagina: 1