[laptop]Probleem met installeren videokaart drivers SONYfz21

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Het gaat dus om deze laptop sony fz21m.

windows vista 32 (home premium)
2 ghz core2duo
nvidia 8400m gt

Ik wilde dus een nieuwe video driver installeren van http://laptopvideo2go.com (ofzoiets), aangezien ik heb gelezen in de fz serie topics op tweakers dat je hier de goede drivers voor de deze serie kon downloaden. Het probleem is echter dat als ik de gedownloade driver wil gaan installeren windows de melding geeft dat er een andere versie dan windows vista 32bit draait. Uiteraard heb ik alle andere mogelijke drivers ook gedownload met hetzelfde resultaat. Overigens weet ik gewoon zeker dat ik vista 32bit heb maargoed. Ik kom op tweakers fz serie topics dit probleem niet tegen dus maak ik er een aparte topic van. Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen want ik heb namelijk mn oude drivers al gedeinstalleerd (ik dacht dat dat wellicht ook nog een porbleem kon veroorzaken.).

ik zit dus nu met een laptop zonder video drivers, wat opzich niet een drama is behalve dan dat ik geen flauw idee heb hoe ik nu dergelijke drivers terug geinstalleerd ga krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Chefbierrr op 05-07-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zo'n vragen is het fz-topic ;) snap niet waarom je hier een speciaal topic voor aanmaakt.. en dan vervolgens in het fz-topic er ook nog eens naar verwijst, ipv gelijk in dat topic je probleem aan te kaarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Downlaod de drivers van www.laptopvideo2go.com en dan het forum!

Pak een uit de laattse reeks (177.xx dacht ik, 175.xx is ruk als ik me niet vergis).
Download dan de goede versie. Als ie aangeeft dat je de verkeerde hebt dan heb je dat ook ;)

Dan:
1. Downloaden en uitpakken
2. De *.inf downloaden (belnagrijk)
3. Deze in de map met uitgepakte drivers gooien (overwrite)
4. Setup.exe draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:16:
voor zo'n vragen is het fz-topic ;) snap niet waarom je hier een speciaal topic voor aanmaakt.. en dan vervolgens in het fz-topic er ook nog eens naar verwijst, ipv gelijk in dat topic je probleem aan te kaarten..
iig dus niet voor jou reactie ;)

Thx voor het bovenstaande ik ga het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chefbierrr schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:32:
[...]

iig dus niet voor jou reactie ;)

Thx voor het bovenstaande ik ga het proberen :)
Laat dat soort commentaar in vervolgd maar achterwege. Als jij het beleid had doorgelezen had je geweten dat probleemtopics als deze in een eigen topic kunnen. Al heb ik niks tegen het plaatsen in een ervaringen topic.

[ Voor 40% gewijzigd door GENETX op 05-07-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
. Ik vond de ervaringen topic pas achteraf, gooi deze maar weg of dicht of hoe dat ook heet. Het probleem is opgelost btw thx! Het was idd de inf die ik moest kopieren, muchos gracias.

[ Voor 41% gewijzigd door Chefbierrr op 06-07-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Oh, deze hoeft neit dicht, moet het alleen eens toevoegen aan de FAQ in de vakantie... Deze vraag komt way te vaak naar boven :+

Punt is dat NVDIA Unified drivers maakt die dus werken van mn NVIDIA Riva TNT (1998) tot de de laatste 8800M GTX. Alleen die inf bepaald of hij kan worden geïnstalleerd. lv2g.com zorgt er dus voor dat de DEV_ID's van de mobile versies aan de inf worden toegevoegd waardoor hij volgens Windows wel mag installeren.
Pagina: 1