Mogguh,
Effe een tip voor de eerstvolgende T.net-site-update. Als er iemand naar me wilt luisteren.
Het nieuwe moderatiesysteem (nou ja, nieuw) werkt echt heerlijk vind ik. Behalve één puntje (anders post ik niet
): bij m'n eigen reacties en bij reacties die ouder zijn dan 48 uur, moet ik constant dat ding 2x uitklappen. Ik druk al één keer op het niveau-balkje, dan verwacht ik dat ik een overzicht krijg. Maar neuh, ik krijg een tekst ("Deze reactie is 48 uur oud prutser." of "Dit is je eigen reactie, lompe boer!") en moet op nóg een uitklapknop drukken voor ik het overzicht krijg.
Prima dat je die meldingen erin zet, maar ik ben nou eenmaal lui en ik heb geen zin om elke keer twee keer te klikken als het ook één keer kan.
Het niveau-balkje bij je eigen reacties is overigens al licht-grijs, dus ik zie sowieso wel dat het m'n eigen post is.
Ik zou zeggen, geef het overzicht gewoon gelijk, maar maak net als het niveau-balkje bij je eigen reactie, het hele overzicht wat lichter grijs bij oude reacties of je eigen reactie. Maak gelijk het niveau-balkje bij oude reacties ook lichtgrijs. Hou die meldingen er wel in, maar dan effe met een warning-icoontje erbij ofzo, zodat het alsnog opvalt, of effe net een ander kleurtje. Of gewoon zo houden.
Als iemand weet waar ik dit anders moet posten dan hier, hoor ik het graag.
Effe een tip voor de eerstvolgende T.net-site-update. Als er iemand naar me wilt luisteren.
Het nieuwe moderatiesysteem (nou ja, nieuw) werkt echt heerlijk vind ik. Behalve één puntje (anders post ik niet
Prima dat je die meldingen erin zet, maar ik ben nou eenmaal lui en ik heb geen zin om elke keer twee keer te klikken als het ook één keer kan.
Ik zou zeggen, geef het overzicht gewoon gelijk, maar maak net als het niveau-balkje bij je eigen reactie, het hele overzicht wat lichter grijs bij oude reacties of je eigen reactie. Maak gelijk het niveau-balkje bij oude reacties ook lichtgrijs. Hou die meldingen er wel in, maar dan effe met een warning-icoontje erbij ofzo, zodat het alsnog opvalt, of effe net een ander kleurtje. Of gewoon zo houden.
Als iemand weet waar ik dit anders moet posten dan hier, hoor ik het graag.
edit:
Dank voor de move, ik wist wel dat ik iets fout deed
Hehe
Dank voor de move, ik wist wel dat ik iets fout deed