In een van mijn applicaties heeft elke gebruiker een profiel. Als je dit profiel gaat bewerken krijg je een lijst van invul velden. Nu doet FF3 iets raars, in een van de velden vervangt hij de waarde die aan de value atribute word meegegeven door de inlognaam. Deze inlog naam is verder nergens in de broncode te bekken alleen op het scherm. FF2, safari en IE6/7 hebben dit probleem niet.
Ik heb verder geen aanknopingspunten waar ik dit kan debuggen sinds, de broncode anders is dan wat er word weergegeven.
edit:
ik ben weer een klein stukje verder, als ik met mijn developerstoolbar mijn saved passwords wis vult hij de twee velden niet meer. Je zou kunnen verwachten dat die twee velden zelfde name of id hebben als het login formulier maar dat is ook niet het geval:
login:
de twee velden die gevuld worden:
Ik heb verder geen aanknopingspunten waar ik dit kan debuggen sinds, de broncode anders is dan wat er word weergegeven.
edit:
ik ben weer een klein stukje verder, als ik met mijn developerstoolbar mijn saved passwords wis vult hij de twee velden niet meer. Je zou kunnen verwachten dat die twee velden zelfde name of id hebben als het login formulier maar dat is ook niet het geval:
login:
HTML:
1
2
3
4
5
| <label for="username">Gebruikersnaam:</label> <input type="text" name="username" id="username" value=""><br> <label for="password">Wachtwoord:</label> <input type="password" name="password" id="password" value=""><br> |
de twee velden die gevuld worden:
HTML:
1
2
3
4
5
| <label for="field_15">Hobbies</label> <input id="field_15" name="field_15" value=""><br> <label for="password1">Nieuw wachtwoord</label> <input type="password" id="password1" name="password1" value=""><br> |
[ Voor 44% gewijzigd door Niakmo op 05-07-2008 17:35 ]