[Laptop]Aantal keys tobo doen het niet/vaag

Pagina: 1
Acties:

• fustire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08-2022
Beste Tweakers,

Nadat mijn Toshiba laptop gecrasht is, doen een aantal keys het niet. Het maakt geen verschil of het netstroom of accu is. Wanneer je in het opstartscherm zit van Windows(wachtwoord), doen de keys het echter wel. Ik heb al geprobeert het tobo schoon te maken en er is fysiek niets mis met het tobo - zover ik kan zien -, het gaat om de toetsen 7 u i o p j k l ; m . en /. Zover ik kan zien is de indeling ook niet verandert.

Heeft iemand een antwoord?

Paul

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-01 13:10
Heb je niet per ongeluk via je FN toetsen je numlock aangezet? Bij mij zit toevallig op die plek mijn numerieke toetsenbord als ik FN+Numlck druk...

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je numlock staat waarschijnlijk aan. Dat zijn bij mij tenminste precies de toetsen die ook het numpad vormen. Probeer het numlock dus eens uit te zetten, dat kan vast met een toetsencombinatie van Fn+ nogiets, als er al geen aparte toets voor op je laptop zit.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• fustire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08-2022
Hm.. Numlock lijkt het me niet want de toetsen geven geen output. Ik heb het even getest op de admin account, daar zijn alle toetsen compleet normaal. Ik ga nu proberen met numlock op mijn persoonlijke account.

Mijn excuses, dit was het probleem. Ik vraag me ook af hoe ik dat lampje over het hoofd heb kunnen zien! 8)7 |:(

Tweakers _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door fustire op 05-07-2008 16:32 ]

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 23:43

SA007

Moderator Tweaking
Ws omdat bij een normale pc je numlock meestal juist aan wil omdat anders je numpad het niet doet ;)