Ik heb een MS-6561 (745 Ultra) bord, met merk B ram, een oude Pentium 3 cpu, een nog oudere S3 videokaart, en wil deze als miniserver inzetten. Alles aangesloten, linux cd'tje erin gestopt, laden laden pats, uit. Kan gebeuren, nog een keer dan, maar ja hoor, zelfde probleem. Hij valt gewoon spontaan uit na 5-10 seconden.
Ik heb alle onderdelen al losgehaald, om te testen waar het probleem zat. Zonder ram/videokaart/hdd zelfde probleem, zonder cpu niet maarja, da's ook logisch. Overigens ook twee voedingen geprobeerd, zelfde reultaat.
Nou is dit misschien een extreem algemene vraag, maar wat kan ik hier aan doen? Het bord maakt geen kortsluiting oid, dus dat kan het ook al niet zijn. Bios al gereset, geen oplossing.
Heeft iemand misschien suggesties? Ja, ik heb de troubleshooter al gelezen
Alvast bedankt!
Ik heb alle onderdelen al losgehaald, om te testen waar het probleem zat. Zonder ram/videokaart/hdd zelfde probleem, zonder cpu niet maarja, da's ook logisch. Overigens ook twee voedingen geprobeerd, zelfde reultaat.
Nou is dit misschien een extreem algemene vraag, maar wat kan ik hier aan doen? Het bord maakt geen kortsluiting oid, dus dat kan het ook al niet zijn. Bios al gereset, geen oplossing.
Heeft iemand misschien suggesties? Ja, ik heb de troubleshooter al gelezen
Alvast bedankt!
Homey — Critics are those without skills to create.