als wat moet ik de knoppen instellen..??

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik heb dus deze muis: Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov57.gif de logitech mouseman wheel optical

maar ik wil in gamez als quake, ut, hl
mijn scroll wheel instellen als nextweapon
maar bij lukt het niet
ik gebruik logitech mouseware 9.1

wat moet ik doen om met mijn muis next weapon in te stellen met het scrollwheel..???:?:?:?

greetz
Da JuaN

Verwijderd

Goeie vraag, ik heb hetzelfde probleem :(
Ben benieuwd of iemand daar een antwoord op heeft....

Verwijderd

Volgens mij 'universal scroll'. Maar ik weet het niet zeker want ik gebruik het scroll-wheel niet in games.

Verwijderd

Nou je het zegt met m'n pilot+ ging het inderdaad wel en nu niet meer, maar dat was met een wat oudere driver 8.5 het is alleen de vraag of die mouseman daarmee werkt.

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Welk OS gebruike je? 98? me?

Ik gebruik ME en heb GEEN mouseware geinstalleerd. Dan kan ik in bijv. Half-Life gewoon het wieltje gebruiken voor acties, bijv next weapon. Zelfs de knop aan de zijkant werkt gewoon zonder driver. (ik heb dezelfde muis...)

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik heb hem nu ingesteld als unversieel scroll
maar dan doet ie het niet

welk os ik gebruik?
ik gebruik win 98 1 st edition

plz help me

Verwijderd

Zoals ik al zei weet ik het niet precies. Ik heb ook wel eens iets gelezen over 'office 97 compatible scroll'(of in ieder geval iets met office) en dat het dan wel zou werken. Maar nogmaals, gewoon proberen. En anders de mouseware de-installeren en dan gewoon op de drivers van Windows zelf, zoals hierboven al is geopperd.
Succes :).

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

met mouseware drivers doet ie het niet in spellen, je moet gewoon de standard driver gebruiken die windows installeert.

Ik had het probleem eerst ook..

Verwijderd

Zet em op een microsoft scrolmuis, heb ik ook gedaan. Dat werkte als enige in winME

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 19:26 schreef newby het volgende:
Zet em op een microsoft scrolmuis, heb ik ook gedaan. Dat werkte als enige in winME
Hee, thx, da's een slim idee. Ben je ook meteen van dat webwheel af.
ff proberen.

Verwijderd

ik had het eerst ook maar toen vertelde Logitech mij in een replei op m'n email dat ik ff een patch van hun site moest downloaden en dat werkt perfect, dan kun je ook gewoon mouseware gebruiken, is wel zo handig. gewoon ff naar www.logitech.com en downloaden als de site het doet

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Ik heb de microsoft variant van dat ding, maar alles werkt perfect ....

ook die 2 knoppen (duimknoppen), en ik neem aan dat logitech hetzelfde met zijn drivers omgaat toch????

if broken it is, fix it you should

Pagina: 1