Gisteravond vroeg mijn buurman of ik voordat hij op vakantie ging eens zijn Garmin nuvi 250w wilde updaten (dat geeft hem een goed gevoel). Ik installeerde Webupdater vanaf de garmin site en voila er was een update voor de software in de Garmin. Maar nadat ik deze geinstalleerd had (vermoed ik want hij zei "instal complete") Start de Garmin niet door. Je zet hem links bovenaan met het schuifje aan dan komt het logo in beeld en zie je 8 sec staan "loading maps" en vervolgens gaat hij weer uit.
Ik heb al wat zitten googlen maar ik kom er niet uit. Ik kwam iets soortgelijks tegen met een andere Garmin maar dat was in het italiaans (van de foutmelding stond een foto in het desbetreffende forum).
In de (nogal zeer sumiere) handleinding staat de resetknop omschrijven (onder op het apparaat), maar hoe reset je hem nu precies er staat dat je hem een keer moet indrukken. Nu heb ik hier met een pen tegenaan gedrukt mnaar ik voel niet dat ik een knopje in het apparaat ofzo indruk.
Via usb blijft het apparaat wel herkenbaar.
Iemand een idee?
Ik heb al wat zitten googlen maar ik kom er niet uit. Ik kwam iets soortgelijks tegen met een andere Garmin maar dat was in het italiaans (van de foutmelding stond een foto in het desbetreffende forum).
In de (nogal zeer sumiere) handleinding staat de resetknop omschrijven (onder op het apparaat), maar hoe reset je hem nu precies er staat dat je hem een keer moet indrukken. Nu heb ik hier met een pen tegenaan gedrukt mnaar ik voel niet dat ik een knopje in het apparaat ofzo indruk.
Via usb blijft het apparaat wel herkenbaar.
Iemand een idee?