Advies gevraagd over deze configuratie

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:03

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Misschien een grensgevalletje, maar ik heb over onderstaande configuratie wat vragen die ik niet zomaar kan googelen.

Heb dit voor het grootste gedeelte uit de BBG overgenomen, daar ik het eens was met de genomen componenten. Ik heb zelf echter een voorkeur voor een Sonata III kast, aangezien deze lekker stil is.

Echter vraag ik mij af of de videokaarten hier in passen (er staat me iets van bij dat dit best kleine kasten waren) en of de voeding die meegeleverd wordt (500W) krachtig genoeg is. Ik vrees van niet, vandaar de Corsairvoeding die in de BBG werd aangeraden.

Deze PC zal onder andere voor gamingdoeleinden gebruikt worden. Ik heb een persoonlijke voorkeur voor de MX Revolution als muis, maar zit nog te dubben over een geschikt toetsenbord. Ik vind een G15 een beetje overdone en heb een DiNovo Edge overwogen, maar deze is toch best prijzig. Heeft iemand nog een goed alternatief?

Systeem:
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 € 137,00
Moederbord: Gigabyte GA-X48-DQ6 € 206,47
Koeler: Scythe Infinity SCINF-1000 € 32,50
Geheugen: OCZ 4GB (2x2GB) PC6400, CL4 € 88,50
Videokaart: 2 x Sapphire Radeon HD 4850 € 282,00
Harde schijf: Samsung Spinpoint F1 1TB € 115,00
Dvd-brander: LG GH20NS10 (20x) € 20,00
Behuizing: Antec LifeStyle Sonata III € 94,85
Muis: Logitech MX-Revolution € 58,90
Muismat: Steelpad Qck € 7,50

Voeding: Corsair CMPSU-620HXEU (620 Watt) € 98,00

Nogmaals, als dit buiten de policy valt, dan sorry. Vroeger konden dit soort dingen in ieder geval nog wel :p Ik hoor het wel, alvast bedankt.

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Shapeshifter schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:52:
Nogmaals, als dit buiten de policy valt, dan sorry. Vroeger konden dit soort dingen in ieder geval nog wel :p Ik hoor het wel, alvast bedankt.
Lees in vervolgd de policy dan ook. Dat scheelt jou en mij werk..

Gaan we weer, Ctrl+c -> Ctrl+v -> Naam invullen en op slot 8)7

Beste Shapeshifter,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.