Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

.aspx bestanden downloaden lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een aantal *.aspx bestanden downloaden zodat ik deze op mijn harde schijf kan zetten en ze offline kan bekijken.
Als ik op doelopslaan als krijg ik default.aspx (3kb groot) maar het betreft een bestand waarin fotos e.d. zitten en dus min 5 mb groot moet zijn.
Ik heb al geprobeerd om de bestanden met Download Accelerator Plus kan downloaden (normaal werkt dit wel).
Iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?

Verwijderd

ASP wordt geparsed door de server. Je zult dus nooit meer kunnen downloaden dan de html. Waarschijnlijk staan in het (html) bestand dat jij gedownload hebt een aantal linkjes naar de foto's die je wilt hebben.

Je kunt dus ook gewoon in de browser Ctrl+S klikken en dan de hele pagina + plaatjes opslaan op je harddisk. Alle interactiviteit ben je dan kwijt want dat wordt door de sever geregeld.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 21:03 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je kunt wel kiezen voor Bestand -> Pagina Opslaan in je browser, maar dan zal enkel de html-code die het .aspx-bestand weergeeft opgeslagen worden. De afbeeldingen komen, in ieder geval bij Firefox en IE, in een mapje met dezelfde naam als het bestand met daarna '_bestanden' te staan. In jouw geval zou je dus moeten kijken naar een mapje default_bestanden of iets dergelijks.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 04-07-2008 21:03 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt niet uit als ik de interactiviteit mis. Het gaat erom dat ik de informatie (tekst en afbeeldingen kan behouden).
Omdat het veel pagina's betreft van verschillende bestanden vraag ik me af of hier ook een programma voor is die dat automatisch kan opslaan.

Verwijderd

Topicstarter
@ code caster/shadow:
Ik heb geprobeerd wat je zei maar ik zie nog wel dat het aantal pagina's van het document hetzelfde is op mijn hd, maar er zit geen inhoud in. Dus geen tekst en/of fotos :(.

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 11:17
Da's apart, die zouden wel mee moeten komen. Je kunt trouwens een volledige website ook "grabben" met bijvoorbeeld httrack.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik was zelf ook al op die gedachte gekomen. hij vraagt overigens om een ftp server bij zo'n grab programma terwijl ik enkel toestemming op een www. heb (website dus).
edit: ik ben bezig met htt track, ik hou jullie op de hoogte of het gelukt is.
Indien iemand andere ideeën heeft sta ik hier natuurlijk altijd voor open!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 21:28 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:47
Zoek eens naar spiderzilla, dit is een frontend die httrack gebruikt en lekker eenvoudig werkt. Ik heb hier op mijn werk destijds nog een aantal websites mee gearchiveerd voordat deze offline werden gehaald.

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt niet meer met nieuwe firefox (ik ga nu op ie uittesten) maar geef weinig kans.
Ik kan toch ook gewoon meteen met httrack werken?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas het werkt niet met httrack.
Hij heeft wel het document wederom (nu van alle nummers) maar zonder inhoud.
Iemand een ander idee?
Het betreft overigens uitgaven van railhobby.
Zie als voorbeeld http://www.railhobby.nl/78541/default.aspx

Ik ben al een tijd lid maar ik wil dus graag de nummers ook offline beschikbaar hebben voor de pc in mijn hobbykamer!

p.s. in de map (root) die httrack heeft aangemaakt van het project zitten ook een heleboel (70) bestanden die allemaal bij het openen om de userid en paswoord vragen.
Deze zijn dus niet goed door het programma overgenomen!
Bij het error report stond de melding: link is probably looping, type unknown, aborting. Dit heeft denk ik met die 70 files te maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 22:25 ]

• purge
  • Niet online
Een browser is in staat om de pagina met plaatjes op je harde schijf te zetten.
Gebruik de optie: Bestand - Opslaan
Vergeet niet aan te geven dat je ook de plaatjes binnen wilt halen.
-Internet Explorer noemt dit: Web Archief (.mht)
-Opera noemt dit ook: Web Archief (single file)
-Firefox noemt dit: Web pagina, compleet
(zelf gebruik ik de engelse versies dus ik hoop dat mijn vertaling hierboven ongeveer in de buurt komt)
De pagina zelf en de plaatjes worden dan in 1 bestand op je pc opgeslagen, erg handig.

Hmm dat gaat niet werken met de complete website die je noemt.

edit: dit werkt prima met 1 enkele pagina, niet voor een complete website

[ Voor 12% gewijzigd door purge op 04-07-2008 22:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Webpagina compleet bij firefox werkt dus niet :(. De pagina blijft dan leeg. Probeer het zelf maar in de voorbeeld link :(

• purge
  • Niet online
Leg het verhaal eens uit bij railhobby en vraag of ze de uitgaven in pdf naar je toe kunnen sturen. (of een ander formaat)

Verwijderd

Topicstarter
Denk je zelf dat ze dat doen? ;)
Zal ik meteen vragen of ze ook alles op ftd zetten zodat ze een grotere afzetmarkt krijgen? :P
Pdf is overigens wel wat ik bijv. nodig heb. Is er misschien een progje die van elke pagina zoals te zien in een *.aspx file een screenshot maakt en deze automatisch naar een pdf omzet (genereerd)?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 23:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog een idee of suggestie? :|

• Brainstorm
  • Laatst online: 29-11 11:17
Zo te zien wordt de inhoud van de site gedeeltelijk met scripts ingeladen - o.a. dmv flash. Het is mogelijk dat de site daarom leeg blijft nadat je hem hebt gedownload, simpelweg omdat je niet alle content hebt en de scripts in de pagina's lokaal niet werken. Ik vermoed dat geautomatiseerd opslaan geheel niet zal werken.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Uhm, pak gewoon de plaatjes uit je browser cache...?

Homey — Critics are those without skills to create.

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:39
Gehele websites 'rippen' kan heel makkelijk met Scrapbook extension voor Firefox :)

Verwijderd

Topicstarter
Geeft Scrapbook niet precies hetzelfde resultaat als httrack? In andere woorden, in deze situatie useless!??
Pagina: 1