vandaag mijn nieuwe systeemkast ontvangen van a-open. wat me opviel was dat van de 20-pins aansluiting 1 pin geen draad bevatte en gewoon leeg was. Is dit normaal of is dit een produktiefout?
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Nee, tegenwoordig hebben moederborden die pin niet nodig. Waarschijnlijk -12 volt.
Ow, en lees de FAQ voordat je post!!!
Ow, en lees de FAQ voordat je post!!!
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Op zich zou 1 van de 7 ground-aansluitingen kunnen missen lijkt me, maar normaal is het niet dacht ik?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
ps: heeft niets te maken met dcp dpc dus
(dcp is een afkorting die bij mij op't werk gebruikt wordt)
en je kan de juiste pin bezetting van een atx-voeding zo opzoeken via google, wikipedia, ....
en de aansluiting van uw voeding heeft niets te maken met de kast waar die in zit.
dus wil je hulp: zeg ons welke voeding je hebt ipv welke kast.
en post je vraag in het juiste sub-forum...
(na enige moeite van opzoeking enzo)
(dcp is een afkorting die bij mij op't werk gebruikt wordt)
en je kan de juiste pin bezetting van een atx-voeding zo opzoeken via google, wikipedia, ....
en de aansluiting van uw voeding heeft niets te maken met de kast waar die in zit.
dus wil je hulp: zeg ons welke voeding je hebt ipv welke kast.
en post je vraag in het juiste sub-forum...
(na enige moeite van opzoeking enzo)
[ Voor 59% gewijzigd door soulrider op 04-07-2008 20:10 ]
Whoot, een record aan TR's 
roewy, naast het feit dat je in het verkeerde forum post zou ik bij je 2de poging iets meer aandacht aan je post besteden
roewy, naast het feit dat je in het verkeerde forum post zou ik bij je 2de poging iets meer aandacht aan je post besteden
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.