Slecht geluid uit Logitech Z-5500

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

• HenkyNL
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-01 21:49
Ik heb een paar dagen terug de logitech Z-5500 gekocht en ik ben verre van tevreden over de geluidskwaliteit.
Ik de set via de jacks, via een optische kabel en via een coax kabel aangesloten maar ik merkte weinig verbetering.
Heb zowel de xfi xtreme gamer als de onboard geluidskaart van me laptop geprobeerd.
De Z-2300 van me zusje vind ik zelfs beter geluid produceren.
Verwacht ik teveel van de speakers of doe ik iets verkeerd.
Alle tips en suggesties zijn welkom.

[ Voor 9% gewijzigd door HenkyNL op 04-07-2008 18:52 ]

Verwijderd

Wat precies is er mis?
teveel bas? ruis? ...
Heb je al eens in de instellingen van je control center (dat van je speakerset dus) gekeken?

• HenkyNL
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-01 21:49
Het geluid klinkt heel schel, ik moet de bass heel hoog zetten wil het een beetje normaal klinken.
Heb zowel de stereo mode als dolby digital geprobeerd.
Maar het klinkt gewoon echt niet lekker..

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:52
Gewoon even laten inspelen. Op een niet al te hoog volume dan zal je vanzelf zien dat het voller en mooier word

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-02 20:56

Sebazzz

3dp

Roderiktweaker schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:55:
Gewoon even laten inspelen. Op een niet al te hoog volume dan zal je vanzelf zien dat het voller en mooier word
? Denk het niet. Ik heb mijn Z-5500 setje al een tijdje en zijn problemen niet. Het zou vanaf het begin goed moeten zijn.

@TS: Check even of de subwoofer het juiste niveau heeft. Let er ook op dat de polariteit goed is, anders krijg je slecht geluid. Probeer dus de polariteit om te draaien.

[ Voor 19% gewijzigd door Sebazzz op 04-07-2008 20:58 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Inspelen kan schelen ja, maar dat je de bass hoger moet draaien is niet bepaald goed zegmaar..

Verwijderd

Je had beter een Gigaworks S750 kunnen pakken, die is veel beter voor muziek, de middentonen zijn stukken beter dankzij de 2 weg sattelieten en ook de sub gaat een stuk lager dan die van de z-5500.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

HenkyNL schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:51:
Ik heb een paar dagen terug de logitech Z-5500 gekocht en ik ben verre van tevreden over de geluidskwaliteit.
Ik denk dat je het beste terug kan gaan naar de winkel waar je de set kocht. Probleem uitleggen, omruilen voor een andere set.

Ik denk dat we er hier weinig mee kunnen verder.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.