En dan heb je goed geheugen en geen DDR1 terwijl je misschien SDRAM hebt? Post in ieder geval eens het typenummer en de specificaties van je laptop want hier kunnen we weinig mee.
Daarnaast heb je nu geen garantie meer, zal je behuizing wel versleten zijn en zitten er misschien wel kuren aan te komen.
Upgraden in zo'n oude laptop lijkt me echt absoluut niet verstandig. 200 euro is heel veel geld en een Pentium 4 of AMD Athlon XP-M die daar hoogstwaarschijnlijk in zit gaat nooit echt gebruik maken van 2GB gok ik. Daarnaast is het nog maar de vraag of je BIOS het ondersteund... Dan zit je verder nog met oude dingen zoals gebrek aan DVD brander waarschijnlijk en een Accu die versleten is.
IMO, gebruik de laptop zoals ie nu is zonder upgrades en rag hem lekker af. Haal desnoods wat 2e hands RAM oid. Je zou hier nooit meer als 50 euro in willen steken.
Maar zoals hierboven, 5 jaar is gewoon end of life, zeker voor een laptop. Alleen een hele goedkope 2e hands upgrade is nog te overwegen mocht de laptop of desktop nog worden gebruikt. Maar een echte upgrade zoals deze had 2 jaar geleden al moeten worden gedaan om het te kunnen verantwoorden wat mij betreft.
Of, koop een nieuwe en voor 450 euro heb je een hele leuke:
pricewatch: Toshiba Satellite A210-1AH
1.9GHz Dualcore, 2GB Ram, 160GB HDD, Windows Vista HP, 2 jaar garantie, DVD brander en dus een brand new laptop.
* GENETX vraagt zich echt af wat je in hemelsnaam dan nog met zo'n oud barrel wil proberen.
[
Voor 14% gewijzigd door
GENETX op 04-07-2008 16:16
]