Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sa.te673
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10 12:06
Ik ben hier helemaal niet in thuis, dus ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.

Op mijn werk heb wil ik een webcam gaan plaatsen. Deze webcam (ip-webcam) is aangesloten op een industriele pc, welke ik vervolgens benader vanaf mijn eigen pc via de remote console van Windows XP.

Nu wil ik graag software op de industriele pc plaatsen die mijn webcam aanstuurt. De software zou het volgende moeten kunnen :

- realtime beelden weergeven. (hoeven niet per se opgenomen te worden.)
- Iedere 10 minuten een foto maken die opgeslagen wordt inclusief tijd/datum van opname.

Zoals ik al zei : Ik ben hier helemaal niet in thuis. Bestaat dergelijke software ? Of moet ik zelf gaan programmeren ?

Alvast bedankt !
Sander.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat heb je zelf al gevonden aan software ? Klinkt wel als basic functionaltiteit van de meeste software paketten.

[ Voor 46% gewijzigd door DukeBox op 04-07-2008 15:13 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ Met stom. En om wat voor webcam gaat het :? Dikke kans dat de software gewoon bij de producent van dat ding van de website af is te halen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:16
WebcamXP, kan volgens mij alles wat je wilt
meuk: Webcamxp 5.2.5.832

...

• sa.te673
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10 12:06
Gezien de reacties zal ik geen probleem hebben om te krijgen wat ik wil....
Dus... Webcammetje aanschaffen en dan jullie suggesties eens bekijken :-)

Bedankt !