Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mr-Sander
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik heb een probleem met de TomTom GO 920T. Er zit namelijk sinds vandaag een veiligheidsvergrendeling op. Ik weet inmiddels dat er dan enkele menu-opties uitgeschakeld worden, maar nu is mijn vraag: Hoe zet ik deze vergrendeling weer uit? Waarschijnlijk een eenvoudige vraag, maar ik kan het antwoord nog niet vinden.

Bedankt alvast!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

in tomtom navigator 6 (symbian)
wijzig voorkeuren -> veiligheids voorkeuren -> zet veiligheids vergrendeling uit

/edit
Maar je wilt toch niet vertellen dat je onder het rijden in zit te stellen?

[ Voor 27% gewijzigd door J2pc op 04-07-2008 14:59 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

J2pc schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:58:
in tomtom navigator 6 (symbian)
wijzig voorkeuren -> veiligheids voorkeuren -> zet veiligheids vergrendeling uit

/edit
Maar je wilt toch niet vertellen dat je onder het rijden in zit te stellen?
tuurlijk wel, je mag toch ook je radio bedienen, je handsfree kit, een mars eten, je lippenstift nakijken in de spiegel, je kinderen een draai om deo ren geven omdat ze irritant zijn en je mag met een tunnel visie op je snelheidsteller letten om niet per ongeluk 54km/u te rijden.

T60P Widescreen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zegt de handleiding erover? Heb je al contact gehad met TomTom support? Wat heeft je zoekactie, die je uiteraard als eerste hebt gedaan, te te melden?

Kortom: ik mis nogal wat belangrijke informatie in de startpost. Omdat ik verder geen discussiewaarde in dit topic zie, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.