Ik wil met safari regelmatig pdf's openen maar iedere keer krijg ik een melding waar ik de pdf viewer moet selecteren, ik wil hiervoor voorvertoning gebruiken maar deze is grijsgemaakt en kan ik dus niet selectere. Hoe fix ik dit?
Ik heb precies hetzelfde probleem en save altijd de PDF's eerst en dan kan ik hem raar genoeg wel openen.
Maar dit moet natuurlijk veel makkelijker kunnen in OS X...
Maar dit moet natuurlijk veel makkelijker kunnen in OS X...
Gaat het over de nieuwste Safari, op Leopard? In een normale installatie opent Safari dan de pdfs namelijk zelf in een browserscherm, zonder voorvertoning/Preview te gebruiken. Heb je ooit zelf iets aangepast om te zorgen dat het in Voorvertoning wordt geopend, of een ander programma voor pdf-gebruik geïnstalleerd?Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:44:
Ik wil met safari regelmatig pdf's openen maar iedere keer krijg ik een melding waar ik de pdf viewer moet selecteren, ik wil hiervoor voorvertoning gebruiken maar deze is grijsgemaakt en kan ik dus niet selectere. Hoe fix ik dit?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
ik gebruik idd een up2date leopard install, ik kan mij niet herinneren dat ik iets heb gewijzigt aan de instellingen. wel heb ik adobe creative suite geinstalleed (waarvan alle programma's aanbevolen zijn om de pdf mee te openen
)
het lieft zou ik idd hebben dat safari ze zelf opent...
het lieft zou ik idd hebben dat safari ze zelf opent...
De CS vernachelde in het verleden altijd de PDF handigheidjes van OS X. Ik weet niet of het met de nieuwe CS nog zo is, maar dikke kans dat daar je probleem ligt.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Adobe Reader (of Acrobat) openen en dan in de Voorkeuren ergens onder Internet de optie uit (of aan en weer uit) vinken om Adobe Reader te gebruiken voor het bekijken van PDF's in webbrowsers. Dat lost meestal dit soort problemen op.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
ik heb de optie eerst uitgezet, dit resulteerde in een plugin error. toen heb ik de plugin weer aangezet en nu werkt het, hij gebruikt alleen wel adobe acrobat maar geen voorvertoning
Pagina: 1