Overal een erg mooie set! Ik zal je wat tips geven over dingen waar ik ook nog mee bezig ben om helemaal te ontdekken:
#1: Compositie is wat minder, komt misschien omdat de olifant een beetje vreemd zit. Iets meer zoom op de kop van de olifant was misschien mooier geweest.
#2: Leuke foto, alleen een beetje licht imho, probeer eens een auto tone in lightroom als je die hebt of wat te spelen met de sliders in photoshop.
#3: Erg gaaf, leuke compositie en grappige plaat overal. Als ik er iets over zou moeten zeggen dan zou het de donkere hoek linksonder zijn, misschien die eraf croppen.
#4: Nogmaals een erg leuke plaat met een goede compositie. Licht/kleur combinatie vind ik mooi in deze foto.
#5: Heel tof! Dat beestje zegt echt te kijken van: WTF? Je had misschien met een wat kleiner diafragma getal kunnen schieten om wat meer scherptediepte te krijgen.
#6: Voorbeeld van mooiere bokeh/scherptediepte. Qua belichting ook mooi, dat is vaak moeilijk in dierentuinen.
#7: Leuke actie die je hebt vastgelegt, jammer dat de rechterbovenhoek zo overbelicht is.
#8: Mooi! Leuk hoe die schildpad staat, zelfs een mooie bokeh, niet te scherp, niet te onscherp.
#9: Wederom, compositie had iets beter gekund. Iets verder inzoomen op de leeuwin en je had echt een super shot gehad.
#10: Erg leuk. Luie neushoorn die een beetje bij de achtergrond inblend.
#11: Vooral dat kleintje op de achtergrond maakt deze foto erg leuk. "Hey, wacht op mij!"
#12: Iets meer bokeh weer. Weet niet hoe ver je stond, je had wat verder in kunnen zoomen en je diafragma getal omlaag gooien.