Ik heb voor mn pa een spel gekocht, Pinball Madness 3, omdat hij wel van pinball games houdt. Ik heb in de winkel gevraagd of dit spel wel op win2k draait.. dit werd bevestigd . Maar na overhandigen van deze game aan mn pa... vertelde de install ons dat het spel NIET draait onder win2k. Op de doos staat dat deze game wel draait in win98, win 95, en dos.
Ik weet niet of win98 ernaast installeren wel zon goed idee is .. want de volgorde is andersom beter denk ik (eerst win98 dan win2k).
Een andere oplossing is via dos spelen, maar in win2k zit alleen een opdrachtprompt en geen dos.
Nu mijn vraag : kan ik op een of andere manier dos installeren naast win2k of moet ik egt win98 erop gooien ?
Alvast bedankt =]
ride
Ik weet niet of win98 ernaast installeren wel zon goed idee is .. want de volgorde is andersom beter denk ik (eerst win98 dan win2k).
Een andere oplossing is via dos spelen, maar in win2k zit alleen een opdrachtprompt en geen dos.
Nu mijn vraag : kan ik op een of andere manier dos installeren naast win2k of moet ik egt win98 erop gooien ?
Alvast bedankt =]
ride
| system specs |