Laten we lekker link gaan doen...
Bedoel je met zelfde volgorde dat de scsi devices fysiek op dezelfde volgorde zitten aangesloten? Anders zou het aan de terminering kunnen liggen die nu niet meer klopt.
"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"
ja, de kabel is niet uit de devices geweest, snap het echt niet...
Verwijderd
Wat ik je voorstel is iets waar je waarschijnlijk zelf al op bent gekomen:
Probeer 1-voor-1 een device van de kabel af te halen en zie welke problemen geeft...
Wat je ook ff kunt checken is kijken welke device nu termination aan heeft staan, dat mag namelijk alleen maar de laatste wezen.
Somige controllers zijn daar wat minder gevoelig voor als anderen.
Hoop dat dit alles wat helpt..
Probeer 1-voor-1 een device van de kabel af te halen en zie welke problemen geeft...
Wat je ook ff kunt checken is kijken welke device nu termination aan heeft staan, dat mag namelijk alleen maar de laatste wezen.
Somige controllers zijn daar wat minder gevoelig voor als anderen.
Hoop dat dit alles wat helpt..
Gebruik je ook nog dezelfde controller? Staat SYMBIOS SCSI bios ENABLED in het bios van de PC -> zo ja, uitzetten
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Dit probleem had de Abit KA7 ook met de vorige biosversies, kan in jouw geval dus ook een mogelijkheid zijn.
ik kan in mijn bios niets vinden over scsi bios of wat dan ook!
Ehm, andere devices worden wel gevonden op de scsi chain? Anders kan het misschien een irq probleem zijn. Dat je kaart een bepaalde irq nodig heeft die in de bios is toegewezen aan iets anders of zo.
Btw, als je dit scsi systeem gewoon weer in die andere computer stopt, werkt het dan weer wel?
Btw, als je dit scsi systeem gewoon weer in die andere computer stopt, werkt het dan weer wel?
"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"
andere devices werken wel ja,echt kut man
Pagina: 1