Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Meukmailer suggesties

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Als onderstaande suggesties al zijn verwerkt in NGv2, mijn excuses.

Vandaag heb ik mijn meukmailer notificaties wat geupdate, en er vielen mij twee dingen op. Ten eerste, als je via het zoekveld een product zoekt, en je het gevonden product ook toevoegt, krijg je je lijstje weer te zien van alle meukmailer-items, compleet met checkboxes en een Verwijder knop om je lijstje verder op te schonen. Maar het zoekveld is verdwenen, waardoor je weer in de rechterbalk op 'Emailnotificatie' en daarna op de link naar 'Meukmailer' moet klikken. Is het niet handiger om het zoekveld ook te laten zien nadat je een product heb toegevoegd? Scheelt weer een heleboel klikken, zeker als je veel producten wilt toevoegen.

Ten tweede, ik wilde Mozilla Firefox toevoegen in mijn lijst, dus ik tikte 'Firefox' in het zoekveld. Tot mijn verbazing was de lijst vrij lang en na wat klikwerk (duurde even voordat ik erachter kwam dat je op de namen van de zoekresultaten kon klikken) zag ik dat er ook boeken tussen stonden? Kijk, dat er hardware tussen staat is logisch (drivers enzo), maar boeken? Voor boeken is heen software verkrijgbaar, dus ik denk dat dat niet helemaal hoort.