Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook agenda-items blijven hangen

Pagina: 1
Acties:

• Mennie4
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-02-2022
Nu ik toch bezig ben (zie ook mijn topic over vedwijnende agenda-items...), heb ik al een hele tijd het volgende probleem in Outlook (2003): een paar items blijven hangen, komen bij het opstarten van Outlook dus telkens weer terug. Als ik ze wil verwijderen in het pop-up (herinneringen-)scherm krijg ik de melding dat ze niet kunnen worden verwijderd. Als ik ze in de agenda opzoek zijn ze ook niet (meer) zichtbaar. Ik kan ze dus gewoon niet (meer) verwijderen.

Inmiddels zijn ze al zo'n 80 weken oud, en ze blijven elke dag/elke keer dat ik outlook opstart terugkomen...

Iemand enig idee??

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Gaat het hier om een pop/imap account of een exchange account. Bij de eerste zou ik een nieuw outlook profiel aanmaken en alles opnieuw instellen.

Bij het tweede zou ik bij de exchangebeheerder een nieuwe mailbox aan te vragen voor je Active Directory account. Met het zelfde SMTP adres.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Mennie4
Falcon schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:08:
Gaat het hier om een pop/imap account of een exchange account. Bij de eerste zou ik een nieuw outlook profiel aanmaken en alles opnieuw instellen.

Bij het tweede zou ik bij de exchangebeheerder een nieuwe mailbox aan te vragen voor je Active Directory account. Met het zelfde SMTP adres.
Volgens mij zit het profiel 'ingebakken' in het .pst bestand. Als ik dus een nieuw profiel aanmaak, en het pst-bestand daaraan koppel, krijg ik dezelfde problemen terug...

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ah ik wist niet dat je het had over een PST bestand. Even een gokje :).. Hoe groot is dat PST bestand? Ongeveer 1,97 gig? Als dat zo is, dan is van PST bestand een alleen-lezen bestand gemaakt. Dit omdat een PST bestand een limiet heeft 2 gig.

[ Voor 33% gewijzigd door Falcon op 04-07-2008 10:43 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Mennie4
Falcon schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:28:
Ah ik wist niet dat je het had over een PST bestand. Even een gokje :).. Hoe groot is dat PST bestand? Ongeveer 1,97 gig? Als dat zo is, dan is van PST bestand een alleen-lezen bestand gemaakt. Dit omdat een PST bestand een limiet heeft 2 gig.
dat probleem is me bekend; wordt ook in de gaten gehouden. Hij is nu ca. 600Mb, dus ruim binnen de marge!

Verwijderd

Falcon schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:28:
TS heeft het over Outlook 2003, daar zit die limiet niet meer in:
http://office.microsoft.c...tlook/HA011190371033.aspx

Je zou outlook met de /cleanreminders switch kunnen opstarten om te zien of ze dan weg gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 14:33 ]

Pagina: 1