Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook agenda-items verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

• Mennie4
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-02-2022
Gisteren kreeg ik weer 'ns met een hele rare situatie in aanraking: ik was bezig het jaarprogramma van mijn clubje in te voeren. Dat deed ik met een terugkeerpatroon-functie; elke maandag etc. etc.
Vervolgens wijzigde ik een groot aantal van de items met verdere details voor die betreffende dag.

Toen ik aangekomen was op 11 mei 2009 (ca. 40 weken verder) en de wijzigingen daar had doorgevoerd, verdween het betreffende agenda-item volledig van het scherm, en bij nadere controle, ALLE agenda-items uit de terugkeerpatroon-functie. De agenda-items die ik handmatig had gewijzigd bleven overigens staan...
Verder viel het me op dat in de rechterkolom, bij het kalenderoverzicht, de betreffende data nog wel waren vetgedrukt, dus de items stonden nog wel (op de een of andere manier) in de agenda.

E.e.a. was inmiddels gesynchroniseerd met mijn PDA (ActiveSync), en daar stonden alle items gewoon vermeld! En toen ik deze vervolgens synchroniseerde met mijn PC thuis stonden de items er ook gewoon weer in. Alleen die laatste van 11 mei 2009 was niet doorgevoerd. Maar - spooky! - toen ik die ook daar wijzigde verdwenen ook hier alle items van het terugkeerpatroon!!

Wat is hier aan de hand????? Heeft iemand een idee?
Ik dacht dat het wellicht aan het aantal items c.q. de periode lag, en heb alles dat langer dan 5 jaar geleden is gearchiveerd, zonder succes....

Mennie