• Volture
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 22:36
Hallo,

sinds gisteren ben ik in het bezit van een HD4870 van Sapphire. De boel geïnstalleerd in zonder verse windows installatie. Systeemsetup is alsvolgt:

Asus P5B-VM
Intel C2D 6600
4 GB DDR2 geheugen (6400/CL4)
Windows Vista Home Premium x64

Ik loop onder andere tegen het volgende probleem. Racedriver GRID draait vlekkeloos met alles aan op 1920x1200. Maar wanneer ik COD4 ga spelen loop ik tegen problemen aan. Het spel draait niet soepel op 1920x1200 met alles aan of alles medium. Nou zou dat wellicht aan de CPU kunnen liggen, maar wanneer ik de resolutie terug zet naar 1280x720 heb ik nog steeds last van schokkend beeld. Het maakt niet uit of ik de settings full of low zet.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Driverproblemen?

Wauw, een sig!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:21

Arethusa

Niet die server

Heb je de drivers van je vorige kaart (neem aan dat er een andere in zat) juist gedeinstalleerd?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Volture
De vorige 2 videokaarten waren een NV7800 GT en na verkoop ben ik tijdelijk overgestapt naar de IGP. Voor de NV7800 GT heb ik de drivers een tijdje geleden meteen verwijderd. Onboard zit in de intel chipset drivers. De IGP heb ik na installatie van de HD4870 uitgeschakeld. Ik heb de nieuwste drivers van ATI geinstalleerd en tevens DirectX10 erop gezet. Kan me niet voorstellen dat ik van de oude drivers nog last heb. Nou wil ik niet meteen naar de radicale oplossing van formateren en herinstalleren grijpen. Andere opties?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk eens met een drivercleaner als je toevallig nog wat nVidia drivers vindt. Die moet je dan even verwijderen. Als je CoD4 opnieuw gaat installeren, ervaar je het probleem dan ook nog?

Wauw, een sig!

• Volture
Zal ik vanmiddag (@work right now) eens gaan proberen. Daarna COD4 opnieuw erop en zien hoe het gaat lopen.

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58
En als dat niet helpt, reinstall.
Pagina: 1