Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Deur electronisch openen via PC.

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Een klant van mij kwam gisteren met een vraag om zijn bar via de PC electronisch te kunnen openen. Maar moet ook met sleutel geopend kunnen worden. Dus dacht ik in eeste instantie aan zo'n slot wat ze ook in flat's gebruiken en die dan te koppelen met een relai-kaart in de pc.

Echter is zo'n slot niet zo veilig. Hij wil dus iets wat dan echt opslot kan. Dus dacht ik aan een drie-punts-slot. Die dan zowel via een gecertificeerde sleutel als via de PC geopend kan worden.

Dus dat het echt op slot kan (nacht slot)!

Nu kan ik in Nederland geen leverancier vinden (of google laat me weer in de steek). Denk het laatzte... :+

Heeft iemand enig idee, wie dit kan leveren?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Met een paar sterke servomotoren en wat klussen zou je een heel eind moeten komen.

Zoek je echt specifiek naar een kant en klare oplossing?

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Niet persee.

Hij heeft nu een normaal 2 sterren slot en 2 van die engelse sloten.

Maar als ik het met servo-motoren of relais maak (opzicht niet moeilijk) hoe moet die hem dan met de sleutel openen. Want hij wil beides kunnen doen, onafhankelijk van elkaar.

Dus voordat ik ga knutzelen wilde ik gewoon weten of er zoiets bestaat. En wat de mogelijkheden zijn.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Is een veilig slot ontwikkelen en in gebruik nemen niet iets wat je door een slotenmaker laat doen :?

het lijtk me dat dit zeker moet bestaan; kwestie van even conatct op te nemen met een slotenmakerij/gebouwbeveiligignsbedrijfje

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

jij zoekt een motorslot, die zijn werkelijk ideaal voor jouw (en andere) situaties, deze zijn gewoon door een puls aan te sturen, dus ook via de pc met relaiskaart.
maarrr.... deze motersloten zijn zeker niet goedkoop, als dat voor je klant geen probleem is, dan is er geen probleem, maar dat je 't ff weet ;)

voorbeeld : http://www.bouwshoponline...ht.aspx?zoekstr=motorslot

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Kijk dat zocht ik.

Meerpunts motorslot 616 euro ex btw. Valt best mee.

TNX

Pagina: 1