BBG overzicht on overzichtelijk

Pagina: 1
Acties:

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-02 23:08
Als je kijkt naar de BBG's dan zie je eigenlijk geen verschil tussen de reviews. Zou het niet handig zijn om de inhoudsopgave op te nemen bij deze samenvatting? Dan zie je direct welke specials in welke maand geweest zijn en kun je ze dus makkelijker terugvinden.
Of moet de revieuwposter gewoon deze tekst opgeven?
Nu is het nogal een onduidelijk overzicht omdat het allemaal dezelfde tekstjes zijn met een andere maand.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je bedoelt dat http://tweakers.net/archieven/tag/best+buy+guide/reviews/ niet overzichtelijk is? :)

Tsja, ik ben dat wel met ej eens, maar het is niet alsof die tekst vanuit de software wordt gedirigeerd, dat typed neemt iemand elke keer over. vandaar dus even een tik naar Geachte Redactie :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat moesten we de volgende keer maar 'ns anders gaan doen idd :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:58
Klinkt als een goed idee, maar hoe we dit het beste kunnen doen is nog even de vraag. Het is imo wel erg lomp als de bbg een compleet ander formaat qua tekst heeft dan de rest van de artikelen in deze lijst: http://tweakers.net/archieven/reviews

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-02 23:08
Inhoudsopgave valt inderdaad een beetje uit de toon, maar het lijkt me toch handig om in dit stukje de systemen te noemen. Dan zie je alsnog wanneer welke special is samengesteld.
Misschien past zoiets wel:
Voor de maanden juli en augustus heeft Tweakers.net weer een actuele Best Buy Guide gebakken. Naast het basissysteem, mediasysteem en de workstation deze keer als special de Godbak. Zo is er voor ieder budget of toepassing weer een advies.
ik ben niet echt journalist dus dit kan ontzettend fout zijn..

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.