Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thin client met dvd speler/diskette station

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 18:22
Weet iemand of het mogelijk is om een externe dvd-speler of diskette station aan te sluiten op een thin client zodanig dat hij dan ook te gebruiken is.

Ik ga namelijk 2 thin clients installeren maar de mogelijkheid om een cd/dvd af te spelen moet ook nog mogelijk blijven.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat hangt helemaal af van je thinclient natuurlijk. Op het moment dat deze beschikt over een aansluiting waar je een optical aan kunt hangen, dan lukt het prima.

• Vulpecula
Er zijn dus externe dvd spelers via usb. En de HP thin clients hebben allemaal usb aansluitingen.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Vulpecula schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:40:
Er zijn dus externe dvd spelers via usb. En de HP thin clients hebben allemaal usb aansluitingen.
Je beantwoord je eigen vraag? :o

Kan je er geen slimline drive in kwijt?

[ Voor 8% gewijzigd door RemcoDelft op 03-07-2008 22:43 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Vulpecula schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:40:
Dan moet het toch gaan werken lijkt me. Heb je het al geprobeerd?

• Vulpecula
Ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik nog geen thin client heb. Die moet ik nog bestellen. Moet eerst zeker weten dat er een optische drive op aangesloten kan worden.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Vulpecula schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:44:
Ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik nog geen thin client heb. Die moet ik nog bestellen. Moet eerst zeker weten dat er een optische drive op aangesloten kan worden.
Kun je dan niet gewoon kijken welke thinclients kunnen wat jij wilt en die dan kopen. Vraag het desnoods even aan de leverancier.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* dion_b mompelt iets over specs enzo...

Er zijn thinclients te bedenken waar je een hele fiberchannel RAID array aan kunt hangen, en er zijn thinclients waar niets anders dan een UTP kabel, monitor en toetsenbord op aangesloten kunnen worden. Zonder ook maar enige vorm van nadere info is dit een vrij zinloos topic.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.