Blunder BBG Basissysteem Juli

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:58
Beste modjes,

Ik kijk naar het basissysteem van deze maand en zie dat iemand gewoon precies dezelfde configuratie van het vorige basissysteem heeft gekopieerd. Wat doe ik hier nog? Waarom zit ik hier uren te besteden aan het doorzoeken van benchmarks om zo het ideaale basissysteem te bedenken? Ik heb geen idee welke kluns van een mod het basissysteem van juli heeft gepost, maar dit slaat gewoon nergens op. Jullie weten toch dat er een discussietopic is? Ik vind het een belediging naar alle mensen toe die uren hebben besteed aan discussies in het [BBG] Basissysteem juli 2008-topic om zo tot een gebalanceerd basissysteem te komen. Aan de hand van die discussies is Rafe tot een nieuw basissysteem gekomen, dat de mod die het huidige basissysteem heeft gepost, totaal heeft genegeerd :( Ik hoop dat deze ongeloofelijke blunder zo snel mogelijk wordt rechtgezet.

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-02 09:09
Misschien is er gewoon een klein foutje gemaakt en is daardoor per ongeluk het vorige systeem gepost? ;) en is er van negeren geen sprake? Om nou direct de redactie van opzet te gaan beschuldigen gaat mij wat ver.

Verwijderd

-foutje-

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 22:53 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Diegene die het feedbacktopic opent in CSL is van begin tot eind verantwoordelijk voor het systeem, dus het samenstellen en de teksten schrijven van het basissysteem was deze ronde mijn verantwoordelijkheid :) Als ik naar Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2008 pagina 2 kijk zie ik eerlijk gezegd niet wat er fout aan is, de suggesties op het gebied van behuizing, toetsenbord en die last-minute tip over de 640GB Spinpoint F1 staan er allemaal in?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erm, zoveel is hij toch niet hetzelfde? (athans, de startpost laat de mei versie zien iig). Daarbij verschilt jouwe ook bijzonder weinig, enkel op de muis, videokaart en kast lijken er verschillen te zitten. (wat je deels terugzien in totaal prijs).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:58
Ik weet 100% zeker dat het basissysteem van juli dat als eerste gepost werd een volledige kopie was van het basissysteem van mei. Ik zie nu dat het is aangepast. Mooi :)

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-02 18:32

mace

Sapere Aude

Voordat je zo uit je slof schiet zou je het eerst eens even normaal kunnen vragen want misschien is het wel een vergissing ofzo, zoals in dit geval. ;)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Het BBG artikel is goed (in orde....) , maar het topic in CLS heeft als eerte post nog het mei systeem (terwijl topic titel juli zegt). is joep daarover gevallen?

Of zijn er nog meer type fouten in BBG aangepast

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb geen idee waar dit over gaat maar ik kan wijzigingen noch fouten vinden.

Joep Stoffels, als je nog eens een topicstart maakt, haal dan eerst een paar keer adem, wil je. Volgens mij heb je gewoon verkeerd gekeken en staat nogal suf als je dan andere mensen voor kluns uitmaakt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.