Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Flash Player zomaar weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens,

Vreemd voorval gebeurt, inene doet mijn Flash Player het niet meer. Ook al meerdere keren vanaf de site gedownload/geinstalleerd, maar nog steeds niks. Kan nu bijv ook geen filmpjes kijken van youtube etc.

Heel raar, kheb niks geinstalleerd ofzo, ook geen software verwijderd...Ik zit op win Vista met InternetExplorer,

weet iemand hoe dit komt? oplossing?

groetjes...!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een klein vraagje; heb je ook eerst de flash player helemaal verwijderd voordat je hem ging installeren?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lees in ieder geval Policy: Alle regels die op het forum gelden nog een keer door; en dan vooral het stuk over opening en groetjes :) Daarnaast krijg ik het idee dat je redelijk gemakkelijk je problemen hier post in plaats van dat je zelf eerst even nadenkt / zoekt. Dat wordt op dit forum niet geheel gewaardeerd; lees de eerder genoemde FAQ anders nog even door over wat we van je verwachten voordat je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate